Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 2992 besök totalt |
Re:
Exakt! Den ultimata anledningen att stoppa i något lite värre, bara liiiite värre ![]() Den får ju bara inte gå skrot-döden till mötes ![]() _________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||
Re:
Det där låter spännade! :-) _________________ S te fan Be ck er BMW 320i -06 BMW 2002 Tii -75 BMW 2002 Tii -73 SÅLD BMW 2002 Projekt -74 SÅLD BMW 320d -06 SÅLD SVGK 639 BMWCS 2722 |
||
Hej på er!!
Jo visst hade det funnits roliga alternativ på skroten för den men orken och ekonomin tillåter det inte just nu.Alldeles för mycket på jobbet och med nybyggt hus slukar det pengar fortare än tanken tar slut i en RS6:a.. Så valet blev en BMW E91 320 med lite lull lull på ...150hk säger inte mycket om någon direkt prestanda,men om man säger att bilen skall köra konbanor och pendlas med så kommer effekten räcka ... På sikt när mitt garage för 4 bilar är klart om ca 3 år så skall det byggas en roligt trackday bil,en vardagsbil,en sportbil ..det är redan bestämt..men det kommer senare i livet. Så nu får man njuta av BMW känslan samt mina motorcyklar ett tag till. _________________ Jonaz Eriksson Audi S3 -00 ca300hk vansinne instagram: janoshki |
||
Såg inte att du höll till i Västra Götaland, men då är det kanske inte omöjligt att våra touringar möts i konbanan till sommaren.
Mitt ställbara maxpeedingrod coilover kit ligger till sig i sin kartong ännu, men snart ska det kanske hinnas meckas dit och så finns det ett icke ställbart vis sidan om... :-) Få se en tråd med lite bilder på BMW nu då! _________________ S te fan Be ck er BMW 320i -06 BMW 2002 Tii -75 BMW 2002 Tii -73 SÅLD BMW 2002 Projekt -74 SÅLD BMW 320d -06 SÅLD SVGK 639 BMWCS 2722 |
||
Re:
Hej Stefan Jodå håller till i Mölndal men ligger o pendlar Borås just nu...då jag byggt ett hus där. Ahh coils e skönt att ha..helt klart. Hoppas vi möts på konbana 2021..hade varit nice och se hur man kan optimera bilarna maximalt med den effekten vi har i dom. _________________ Jonaz Eriksson Audi S3 -00 ca300hk vansinne instagram: janoshki |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 2992 besök totalt |