Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3075 besök totalt |
Världens bästa race film på DVD
Ett glädjande besked till alla rejsare http://www.thedigitalbits.com/#west Le Mans Steve Mcqueen release 22 april ![]() ![]() Johan lundberg _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||||
SWEEEEEET!
Jag har kollat efter LeMans och väntar nog tills denna kommer. Blir en fin födelsedagspresent till mig själv! Daniel _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||||
Ahh!
Jag såg den två gånger på bio när den var ny och har inte sett den sen dess. Det kommer att bli en högtidsstund. Vill inte verka tråkig, men brukar inte Grand Prix från -66 anses som världens bästa racingfilm? Racingscenerna är fortfarande suveräna, rörlig in car camera och sånt som dom fortfarande inte har på TV! och ett stall som heter Jordan. 1966! Dom hade kristallkula. JohanR _________________ Johan Rådlund |
||||||
Går för fullt på Canalplus just nu. Såg den två gånger i helgen och den blir bara sämre och sämre.... Ofattbar dålig story och riktigt dåliga racescener (tydligen ligger Cart-förare ofta i ovaler och kör på halvgas för att vid omkörning växla ner och sedan ge plattan). _________________ /Markus Lefors Mx5 NB -99 Standard Cup |
||||||
Vilken urusel %¤#§£! smörja !!! ![]() Tänkte mig se filmen en gång och stängde av rullen när jag inte ens kommit genom halva, gick tillbaks till uthyraren och fick stålarna tillbaka... Riktig DYNGA !!! ![]() ![]() _________________ //Hazze owenius S.C.S |
||||||
Har inte sett den själv men visst framstår Börni ecclestone som sympatisk som vägrade låta stallone göra f1 film? Johan Lundberg _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||||
Hmmm, det stämmer faktiskt !?! Det är alltså därför som Cart Series går så inåt%#¤½!§ dåligt ??? Där har vi alltså anledningen !!! ![]() Han kanske inte är så dum ändå när allt kommer till kritan... Den där Börni !?! ![]() _________________ //Hazze owenius S.C.S |
||||||
Jag har inte sett Driven, The Fast And The Furious och tänker inte göra det heller!
Har man sett halva den där filmen med Tom Cruise vad den nu heter och fått uppkastningar redan efter en kvart, då vet man att man inte skall se filmer som zatzyfolk gillar. Här inkluderas även GIS femtielva och liknande. Ursäkta mig nu om någon tar illa upp, men jag fixar inte filmer som är gjorda för att vara häftiga. Grand Prix finns däremot här hemma i hyllan, fast jag brukar hoppa över dom tråkiga bilscenerna. En bekännelse jag dock måste komma med är att "Taxi" står i hyllan också. Jag vet!!! Men den kostade ju bara 89:-!!! ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||||
Ronin!
![]() ![]() Du får redigera den här listan Nisse! Jag håller på dig!!! https://rejsa.nu/?forum/viewtopic.ph _________________ ![]() |
||||||
Men då blir det ju kvar något som knappt kan kallas lista längre? ![]() ![]() Skämt å sido, vissa godbitar finns det ju, men dom riktigt bra filmerna har nog svårt att hitta en marknad utanför rejsa.nu:s domäner. Nu vill jag sluta denna diskussion för att inte bli beskylld för halvofftopicande. ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||||
off topic?
Topic: "Världens bästa race film på DVD" ojojoj! Det kan vi nog diskutera länge, vitt o brett om! ![]() ![]() ![]() ![]() (det blev iof mer "sunkigaste race film" ett tag osså men man måste ju ställa den bästa i perpektiv eller hur ![]() _________________ ![]() |
||||||
![]() Den filmen är ju känd för den fantastiska dialogen manuset NOT., Eller menar du tvärtom och spolar mellan bilscenerna ![]() Johan Lundeberg _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||||
I extramaterialet på DVD:n rabblas det upp vilka förare som varit med under inspelningarna. Rena who:s who över franska racerförare! JohanR _________________ Johan Rådlund |
||||||
Jag har en gjuten DVD som sitter som smäck för den motorintresserade som kanske även har en viss fallenhet för dockor !!?? ![]() Flåklypa Grand Prix !!! Denna norska höjdarrulle är ju bara för underbar !! ![]() ![]() _________________ //Hazze owenius S.C.S |
||||||
Jag var nog lite ironisk. Så ironisk så att jag skippade smajlisar. ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3075 besök totalt |