Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Toyota GR Yaris "BRG 312" -21
<<   1, 2
4513 besök totalt
zmicke
Köping
Här sen Dec 2016

Ferrita har byggt system på 3 bilar på kort tid, ser riktigt bra ut.

Kanske läge för rejsa.nu gruppköp.

Motala
Här sen Maj 2005

Trådstartare
Re:

zmicke skrev:
Ferrita har byggt system på 3 bilar på kort tid, ser riktigt bra ut.

Kanske läge för rejsa.nu gruppköp.

Intressant information thumbs up Jag har själv redan beställt ett system från en annan firma, så jag går mest och väntar på att det ska bli färdigt

Men det betyder ju inte att det skulle vara ointressant för andra att kolla med Ferrita thumbs up

GR Yaris -21såld
Lexus RC-F Track Edition - 20 såld
Focus RS MkII -10 såld
Honda MB6 -97 såld
M535i -86 såld
Citera
linpaul
Motala
Här sen Maj 2005

Trådstartare
Lite bilder på mitt nya avgassystem Detta är när det är provmonterat på en bil i Österrike... nu är det packat och lastat på väg till Schweden Jag är så himla nöjd!!!

GR Yaris -21såld
Focus RS MkII -10 såld
Honda MB6 -97 såld
M535i -86 såld
Citera
AZAD

Här sen Maj 2003

Det är precis sådär det ska vara. Snyggt!!
Citera
linpaul
Motala
Här sen Maj 2005

Trådstartare
Re:

AZAD skrev:
Det är precis sådär det ska vara. Snyggt!!

Tack Rahel 🙏👍 Jag gillar personligen att det blir ett singel-rör hela vägen. Hoppas på lite kul ljudbild också 😜

GR Yaris -21såld
Focus RS MkII -10 såld
Honda MB6 -97 såld
M535i -86 såld
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Är det du som testkör hehehe, gillar speciellt vid 35 sekunder hur man kan göra. Eller inte Skitkul reklamklipp thumbs up

Motala
Här sen Maj 2005

Trådstartare
Det är inte jag som kör det är svenska mästaren i drifting, Johan Andersson... Han är född helt utan rädsla i kroppen och har en känsla för rattrörelser som ingen annan

Filmen är en kortare version av en lite längre variant som kommer senare. Men vi är glada att vi kan producera sådant här material helt själva thumbs up

Syns inte i filmen, men det går undan på riktigt, inte långt ifrån vad Johan kör med sin tävlingsbil på torr asfalt...

Jag hade för övrigt lekstuga hela den dagen mellan tagningarna med min Land Cruiser Aldrig rattat 2,5 ton bil så brett på Mantorp förut

GR Yaris -21såld
Focus RS MkII -10 såld
Honda MB6 -97 såld
M535i -86 såld
Citera
McRae
HQ
Här sen Maj 2004

Du kan foliera bilen i vilken färg du vill FYI. Går att printa folie i valfri färg. Dyrare än vanlig folie, men inte vansinnigt dyrt.

Den blå färgen vi använder finns inte i helgjuten folie, så den är printad för oss av vår dekalgubbe:

[/img]

Speed costs money, how fast you wanna go?
Citera
linpaul
Motala
Här sen Maj 2005

Trådstartare
Re:

McRae skrev:
Du kan foliera bilen i vilken färg du vill FYI. Går att printa folie i valfri färg. Dyrare än vanlig folie, men inte vansinnigt dyrt.

Jo jag har kollat detta, men fick pris som långt översteg vad jag skulle betala för en hellack... Var ett min-antal på rullar för att det skulle gå att beställa. Men jag kan ju ha fått fel info...? Sedan gillar jag nog en hellack bättre, ska ju ändå aldrig byta tillbaka till svart 😊

GR Yaris -21såld
Focus RS MkII -10 såld
Honda MB6 -97 såld
M535i -86 såld
Citera
Nozomi
stockholm
Här sen Mar 2021

Re:Ringen

Den här killen laddar på ganska bra med den lilla Toyotan.

Motala
Här sen Maj 2005

Trådstartare
Jo Xthilox kan ju köra bil... det råder det inget tvivel om Kul att se den totala satsningen thumbs up

GR Yaris -21såld
Focus RS MkII -10 såld
Honda MB6 -97 såld
M535i -86 såld
Citera
linpaul
Motala
Här sen Maj 2005

Trådstartare
Idag har jag varit nere hos Wiborg och hämtat hem bilen, samt lite däck och fälgar thumbs up Alltid spännande att se vad som gömmer sig i deras geni-verkstad Man blir helt mållös efter ett besök där En nivå som är så ultraextrem!!! Sjukt imponerande!!! Tack för all hjälp Fredrik!

Här är lite bilder på vad som följde med hem...

Sedan råkade jag beställa ett luftfilter förra veckan... Tänkte att stort är alltid bra... men det blev kanske lite väl stort... Hahahaha 😅

GR Yaris -21såld
Focus RS MkII -10 såld
Honda MB6 -97 såld
M535i -86 såld
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Yoko 052, det kändes otippat. Nyfiken på tankegången!

Känns som att jag behöver köpa nåt av Wiborg bara för att få komma o kolla runt där. Ja visstja, har ju beställt fälgarna av honom thumbs up

Motala
Här sen Maj 2005

Trådstartare
Yokohama A052 har länge stått på listan av däck att testa... Så när jag fick reda på att Wiborg även säljer dessa däck, så bestämde jag mig för att prova en uppsättning Har hört lite olika åsikter om dem, men vi får se vad jag tycker sen. TW200 har väl diskuterats... men jag är spänd av förväntan thumbs up

Vet att du har en hyfsad bit att åka ner dit Magnus, men väl värt ett besök! Du kommer inte ångra dig

GR Yaris -21såld
Focus RS MkII -10 såld
Honda MB6 -97 såld
M535i -86 såld
Citera
fredrikwiborg

Här sen Dec 2016

Re:

linpaul skrev:
Idag har jag varit nere hos Wiborg och hämtat hem bilen, samt lite däck och fälgar thumbs up Alltid spännande att se vad som gömmer sig i deras geni-verkstad Man blir helt mållös efter ett besök där En nivå som är så ultraextrem!!! Sjukt imponerande!!! Tack för all hjälp Fredrik!

Här är lite bilder på vad som följde med hem...

https://rejsa.nu/im/user/4790/2021-05-21-19-10-48_img_20210521_175611. . . . .

https://rejsa.nu/im/user/4790/2021-05-21-19-11-14_img_20210521_175636. . . . .

https://rejsa.nu/im/user/4790/2021-05-21-19-11-36_img_20210521_181503. . . . .

https://rejsa.nu/im/user/4790/2021-05-21-19-12-01_img_20210521_181548. . . . .

Sedan råkade jag beställa ett luftfilter förra veckan... Tänkte att stort är alltid bra... men det blev kanske lite väl stort... Hahahaha 😅

https://rejsa.nu/im/user/4790/2021-05-21-19-14-03_img_20210521_175410. . . . .

https://rejsa.nu/im/user/4790/2021-05-21-19-14-25_img_20210521_175439. . . . .

Nöjet helt på vår sida och är vi som ska tacka för lånet av Yarisen att mäta och prova på. Nu har du ju även som första utomstående person fått se och känna på de nya race länkarmarna 😉

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Re:

linpaul skrev:
Yokohama A052 har länge stått på listan av däck att testa... Så när jag fick reda på att Wiborg även säljer dessa däck, så bestämde jag mig för att prova en uppsättning Har hört lite olika åsikter om dem, men vi får se vad jag tycker sen. TW200 har väl diskuterats... men jag är spänd av förväntan thumbs up

Mycket nyfiken o höra sen när du testat thumbs up

Här sen Dec 2016

Re:

Magnus Thomé skrev:
Yoko 052, det kändes otippat. Nyfiken på tankegången!

Känns som att jag behöver köpa nåt av Wiborg bara för att få komma o kolla runt där. Ja visstja, har ju beställt fälgarna av honom thumbs up

Haha, nu behöver man inte tvunget köpa nåt för att svänga förbi våra lokaler, sen ska vi bara se till så vi får hem dina fälgar i rätt färg med så har du ju en bra ursäkt att svänga förbi om inte annat 😁

Nu kanske Linus extremt förmånligt pris på A052 gjorde beslutet lite enklare att välja ett mer premium r-däck med.

Vi ska för övrigt om allt faller ut rätt vädermässigt vara med och köra en annan "hyffsat" 😅 snabb neongul Evo på Mantorp om drygt 1 vecka och vi har lite nya Yokohama 295/30 A052 med oss för att se hur de står sig mot Hankook Z221 som varit benchnark i time attack senaste åren men ingen vet riktigt vad de skiljer prestandamässigt och finns ju bara 1 sätt att ta reda på det.

Sen har ju Yokohama uttryckt att man inte är nöjda med att bara ha 1:09:9 rekordet på slicks för Mantorp utan man vill ha outright rekord för gatgodkända däck med en annan bil så dök ju upp några set r-däck för ett tag sen vid vår dörr så får vi se vad som går att lösa.

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Någon sa att Z221 slutat tillverkas, kan det verkligen stämma?

Toyota GR Yaris "BRG 312" -21
<<   1, 2
4513 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande