Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 4513 besök totalt |
Re:
Intressant information ![]() ![]() Men det betyder ju inte att det skulle vara ointressant för andra att kolla med Ferrita ![]() _________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||
Lite bilder på mitt nya avgassystem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||
Re:
Tack Rahel 🙏👍 Jag gillar personligen att det blir ett singel-rör hela vägen. Hoppas på lite kul ljudbild också 😜 _________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||
Det är inte jag som kör
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Filmen är en kortare version av en lite längre variant som kommer senare. Men vi är glada att vi kan producera sådant här material helt själva ![]() Syns inte i filmen, men det går undan på riktigt, inte långt ifrån vad Johan kör med sin tävlingsbil på torr asfalt... Jag hade för övrigt lekstuga hela den dagen mellan tagningarna med min Land Cruiser ![]() ![]() _________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||
Du kan foliera bilen i vilken färg du vill FYI. Går att printa folie i valfri färg. Dyrare än vanlig folie, men inte vansinnigt dyrt.
Den blå färgen vi använder finns inte i helgjuten folie, så den är printad för oss av vår dekalgubbe: ![]() _________________ Rɑnɑld MɑcLeɑn ------------------ Speed costs money, how fast you wanna go? |
||
Re:
Jo jag har kollat detta, men fick pris som långt översteg vad jag skulle betala för en hellack... Var ett min-antal på rullar för att det skulle gå att beställa. Men jag kan ju ha fått fel info...? Sedan gillar jag nog en hellack bättre, ska ju ändå aldrig byta tillbaka till svart 😊 _________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||
Jo Xthilox kan ju köra bil... det råder det inget tvivel om
![]() ![]() _________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||
Idag har jag varit nere hos Wiborg och hämtat hem bilen, samt lite däck och fälgar
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Här är lite bilder på vad som följde med hem... ![]() ![]() ![]() ![]() Sedan råkade jag beställa ett luftfilter förra veckan... Tänkte att stort är alltid bra... men det blev kanske lite väl stort... Hahahaha 😅 ![]() ![]() _________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||
Yokohama A052 har länge stått på listan av däck att testa... Så när jag fick reda på att Wiborg även säljer dessa däck, så bestämde jag mig för att prova en uppsättning
![]() ![]() Vet att du har en hyfsad bit att åka ner dit Magnus, men väl värt ett besök! Du kommer inte ångra dig ![]() _________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||
Re:
Nöjet helt på vår sida och är vi som ska tacka för lånet av Yarisen att mäta och prova på. Nu har du ju även som första utomstående person fått se och känna på de nya race länkarmarna 😉 _________________ Fredrik Wiborg |
||
Re:
Mycket nyfiken o höra sen när du testat ![]() _________________ ![]() |
||
Re:
Haha, nu behöver man inte tvunget köpa nåt för att svänga förbi våra lokaler, sen ska vi bara se till så vi får hem dina fälgar i rätt färg med så har du ju en bra ursäkt att svänga förbi om inte annat 😁 Nu kanske Linus extremt förmånligt pris på A052 gjorde beslutet lite enklare att välja ett mer premium r-däck med. Vi ska för övrigt om allt faller ut rätt vädermässigt vara med och köra en annan "hyffsat" 😅 snabb neongul Evo på Mantorp om drygt 1 vecka och vi har lite nya Yokohama 295/30 A052 med oss för att se hur de står sig mot Hankook Z221 som varit benchnark i time attack senaste åren men ingen vet riktigt vad de skiljer prestandamässigt och finns ju bara 1 sätt att ta reda på det. Sen har ju Yokohama uttryckt att man inte är nöjda med att bara ha 1:09:9 rekordet på slicks för Mantorp utan man vill ha outright rekord för gatgodkända däck med en annan bil så dök ju upp några set r-däck för ett tag sen vid vår dörr så får vi se vad som går att lösa. _________________ Fredrik Wiborg |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 4513 besök totalt |