| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Simpson Hybrid Sport
|
1083 besök totalt |
|
Har sålt min bil med 6 pkts. bälten. Säljer därför ett hybridskydd i nyskick, har endast kört ett par track days. Detta ger dessutom ett mycket bra skydd vid sidokrafter vilket inte gäller ett traditionellt "Hans"-skydd Simpson Hybrid Sport komplett med monterade M61 Quick release remmar och hjälmfäste med bult. Storlek Small, sitter perfekt på mig som är 180 och väger 80kg. Mått / storlekar i detalj finns på Simpson-europe.com Nytt Pris ?? ... kom gärna med ett seriöst bud (nypris >8000:-) Köparen betalar frakt eller hämtar upp hos mig i Svalöv. Mvh Ralph Tel:0702153627
_________________ Ralph Frisk Cayman 718 2,5 GTS -18 Såld Corvette C6 Z06 -07 Såld Corvette C5 Z06 -01 Såld Corvette C3 SB -72 Såld |
||
|
Re:
Hej, kollade just Mocomp. De tar 6157:- för ungdomsmodellen med snabbfäste och det är ej FIA godkänt. Mitt är Small och FIA godkänt, 8295:- nytt med snabbfäste. Hursomhelst jag har ingen användning för det idag så hör av dig så kan vi säkert komma överens om ett skäligt pris! Med vänlig hälsning, Ralph _________________ Ralph Frisk Cayman 718 2,5 GTS -18 Såld Corvette C6 Z06 -07 Såld Corvette C5 Z06 -01 Såld Corvette C3 SB -72 Såld |
||
![]() |
SÄLJES
|
1083 besök totalt |