| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLT: Hängande pedalställ från Compbrake Motorsport
|
779 besök totalt |
|
SÅLT! P.g.a. ändrade planer säljer jag mitt oanvända pedalställ. Förutom själva pedalstället så ingår cylindrar, bromsvåg, tre vätskebehållare och remote cable adjuster. Inköpt för ett år sedan från Compbrake Motorsport UK. Detta kit är det: https://www.compbrake.com/product/mini-classic-top-mounted-hydraulic-pedal-box-kit-direct-repacement-3-pedal-kit/ Pedalstället har ett av monteringshålen uppborrat, se bild. Pedalstället är repigt på sina ställen men är inte använt mer än provmonterat.
_________________ Rikard Fohlin |
||
|
Pedalbox
Hej! Detta är något jag verkligen inte borde ge mig på att installera i min bil men gillar inte utseendet av bromsservon i motorutrymmet och detta kit hade kunnat radera den, men väldigt osäker på om det ens är möjligt att få plats med den, har du lust att mäta hur långt ner pedalerna når från botten av boxen? Mvh! _________________ Ríchard Nordènberg |
||
|
Re: Pedalbox
Hej! Broms och kopplingspedal går 22-23 cm nedanför botten på boxen (jag får lite olika mått beroende på vilket läge pedalen är i, men högst 23 cm). Gaspedalen går ungefär 24 cm under boxen. Själva boxen är ca 10cm i framkant och 12,5cm i bakant. (Bakkant är mot torpedväggen)
_________________ Rikard Fohlin |
||
![]() |
SÄLJES
|
779 besök totalt |