Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2634 besök totalt |
3900 hos rallyimport.se Hinner du kan du provsitta den i Lund imorron (lördag) toyota center på gastelyckan från 10-12:26 _________________ Daniel Steiner |
||||
|
||||
Jag har Pro2000 i bilen och jag tycker att man sitter mycket bra i den. Är ca 185cm lång.
Kan tänkas att hålen i ryggstöden sitter för lågt men för mig är det inget bekymmer ännu då jag åker med originalbälte. Har åkt ett par långturer och det har funkat men att säga att det är bekvämt är att ta i... _________________ Jonas Edling |
||||
Jo det är rörramstol, tror det fanns en variant som var fia godkänd och en utan sånt i samma prisläge som var i stort sett likadana sett till måtten och utseendet och hade samma pris. ![]() _________________ Peter Karlsson |
||||
Jag har också Pro 2000, tycker att jag sitter alldeles utmärkt i den. Är dock bara 1,72 lång och väger 67kg, så jag hade inte haft något emot att den hade varit lite tajtare
![]() ![]() ![]() _________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
||||
Hur får man inn denna stol så att den kommer plats i en trängre kupé
![]() (orginal stolen är 45cm bred och har 5cm till b-stolpen...) Skall i väg imorgon och prova / köpa en men blev oroad över utrymena jag har att leka med... _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||
Då var man Sparco ägare!
Killen hadde 4 splajsans nya till ett oavslutat bilprojekt och priset var bra! http://www2.blocket.se/view/3340722. Ps de var sköna! _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2634 besök totalt |