| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Historisk Racing 2004 på Laguna Seca
|
1894 besök totalt |
|
Härliga gamla bilar som ligger som en rem i korkskruven Fiat
Alfa
Ferrari
Allard
Maserati
Lancia
Porsche
Många fler bilar finns där jag hittade dessa bilder http://www.tamsoldracecarsite.net/ZL (bakom varje bild på sidan finns fler bilder på andra bilar så klicka vidare) _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport
|
||
|
HOHOHo där snackar vi rediga bilar! Vilka stollar det ser ut att vara i första bilen.
Det går väl kanske inte så tokfort men ändå.. Jag hade nog inte satt mig i den bilen och åkt på Laguna Seca.. _________________ /Anton Lillsund |
||
Till en sån gammal stofilbil så kan det väl vara drivning till vad för konstigt som helst...men antagligen bränsle eller vattenpump
_________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport
|
||
|
Hittade fler gamla racerbilar om man kortar ned länken i mitt första inlägg i tråden,scrolla ned till länkarna på mitten av sidan..även hembyggen
:
http://www.tamsoldracecarsite.net/ Tex en gammal benz
Tyvärr går det dock inte att högerklicka på dom flesta av bilderna
_________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport
|
||
|
Fantastiska bilar som sagt, gillar verkligen de äldsta rackarna, när man vet hur kurvan och backen ser ut som den första Fiaten åker genom så förstår man att passageraren i svart overall håller sig krampaktigt fast.
Alltid gillat när folk sitter i full racingutrustning i 20-30-talare, det blir en skön tidskrock. Lite OT: Satt för några år sedan och körde hela vägen ner till Laguna Seca från oakland och visste förvisso att det inte var någon tävling men hoppades på att några tränade iallafall på banan. När jag kom ner var hela banområdet uthyrt till ett kristet tältmöte och campare bodde överallt.
Inte en bil på banan så långt ögat kunde se, inget motormuller annat än från min hyrbil.
_________________ M a g n u sS o l l e n b e r g
|
||
![]() |
Bilder o videos
|
1894 besök totalt |