| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Bilder på en rejält racingpreppad Porsche 968
|
2588 besök totalt |
|
Tjaå den här skulle man väl kunna stå ut med att piska runt Mantorp eller?
http://www.jgtc.net/race/2004/04team _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport
|
||||
|
Herre jesses..den var inte tråkig!!
Så jädra bree. Inga dåliga skärmbreddare. och med TURBo.... Fälgarna, 12x18, fram å bak!! Jag ställer mig i kön för testrunda..
http://www.jgtc.net/race/movie/04mov _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport
|
||||
Filmen funkade för mig - klart sevärd
Rikard _________________ Rikard Sjöholm (fd Svensson) |
||||
|
De verkar inte ligga så högt i resultatlistan men det kan nog vara så att de inte varit med hela säsongen.
Teamets båda bilar verkar ha fått sina första poäng i förra loppet. _________________ Joakim Winkler Miata -91, 300ZX -91, Laguna Coupé -09 |
||||
|
Någon som vet om Eurosport fortfarande sänder JGTC?
Jag kollade lite på det förra året och det var verkligen en höjdare. Betydligt roligare race än FIA GT samt många fler bilmodeller som är med. _________________ Joakim Winkler Miata -91, 300ZX -91, Laguna Coupé -09 |
||||
Jag såg ett kortare sammandrag från jgtc en söndagkvällför ett tag sen i nått större racing program på eurosport. och håller med helt klart grym serie och det går ju alltid att skicka nått mail till eurosport och fråga och få veta mer. _________________ Thomas Tegbäck |
||||
|
Jag bli inte klok på den motorhuven och dess svarta fält. I vissa vinklar ser den ut att bara vara lite lägre än framskärmarna och i andra ser det ut som huven är en dm lägre.
En mycket mysko optisk effekt om det nu är samma huv på alla bilderna. |
||||
Jämför bilderna 3 och 4 så ser du att bilderna visar antingen bilen i olika stadier eller två olika bilar. Notera även att värmeplåten runt avgasutblåsen skiljer. Man ser det på strålkastarna samt dekalerna i vindruta och trösklar, bilarna/bilen verkar dock ha samma startnummer så bilderna borde vara fotade vid olika tillfällen? Edit: såg nu att bilderna är märkta "round 1" och "round 4", bilderna är alltså iallafall tagna vid olika rejs. _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||
|
Ser nu att på första bilden är det tre slitsar för att släppa ut luft från kylaren och att dessa är lika breda som det vita fältet (minst). Kollar man på dessa slitsar så verkar det inte vara minst två olika huvar på dessa bilder.
Den låga huven och färgsättningen gör det väldigt mycket LeMans räser och mindre 968. |
||||
|
Schyst film, lite typiskt japansk!
Imponerande startfält. Lite speciell uppdelning med effekt-klasser, GT500 och GT300. (500Hk och 300Hk) Undrar hur det funkar i praktiken? _________________
Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||
![]() |
Bilder o videos
|
2588 besök totalt |