Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
En tredje Ring Taxi.
897 besök totalt
Lennart Jarmyr
Motala
Här sen Dec 2002

Trådstartare
En tredje Ring Taxi.

Nu i helgen körde dom med en 3:e Ring taxi en M3:a som en yngre dam körde, har aldrig sett att dom har haft 3 bilar som Ring taxi under en dag när jag har varit där förut.

Föraren och bilen syns på mina kort från helgen, är det någon som vet vem den kvinnliga föraren är, hon hade kort på sig själv och bilen som hon signerade och gav till alla som åkt med.

MaZ
Göteborg
Här sen Nov 2002

Länk till bild på damen (tror jag), Lennart, du kan väl säga till om det var detta du menade eller inte.

Bild

BMW 330i -05
Citera
Christian Eick
Wimbach
Här sen Aug 2004

Lennart, om det är den här bilden du menar http://albums.photo.epson.com/j/View?u=4244241&a=31428332&p=69 . . . . så är det Claudia Hürtgen! En av de allra mest framgångsrika kvinnorna inom motorsporten som kört i de flesta typer av serier: standardvagnar, ALMS-prototyper, Le Mans, FIA GT, Truckracing etc. I år kör hon DTC-mästerskapet och vann t.ex. loppet som kördes på Nordslingan!

Bromma
Här sen Dec 2002

Bildlänkarna funkade inte för mig men om jag hört rätt så har Claudia Hürtgen kört en del ring-taxi i år. Ganska "tungt" med ett sådant namn som taxi-chaffis! thumbs up Till och med Sabine tyckte att hon kunde köra bil!

Nürburgring
En tredje Ring Taxi.
897 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande