| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Kadett C 1975 (Projektbil)
|
770 besök totalt |
|
Ett projekt som aldrig kommer bli färdigt då det kommit lite annat i min väg. (Läs Astra OPC, Corsa OPC och sedvanliga husgrejer) En så nära det går att komma rostfri 2 dörrars okapad Kadett C från 1975. Framvagn med nya bromsar, bussningar, dämpare, sänkfjädrar, tvärbalken har en förstärkningsplåt ditsvetsad. Bakaxel är Manta GSi-axel med lamelldiff, okänt skick men känns bra, nya dämpare, sänkfjädrar. Kylet är ett ombyggt från äldre Rekord Finns en massa extragrejer så som lampor, ett antal rutor varav en original tonad vindruta (ovankant) i bra skick. Omega 296-bromsar med ok Finns tyvärr ingen komplett inredning i dags läget. Mellanaxel finns ingen. Finns som sagt hur mycket extragrejer som helst så jag orkar inte speca ut allt Priset sätter jag till 20000:- med alla Kadett-C relaterade delar vilket är ett riktigt kap. Bilder finns i min projekttråd: http://www.opelsportclub.com/forums/ "Ändrad: Var lite klipp och klistra så länken blev konstig, fixat nu" _________________ Per Erik Struve Lek: Miata MX-5 NB Bruks: XC60 Sommarbruks: Vectra OPC |
||||||
|
Re: SÄLJES: Kadett C 1975 (Projektbil)
Du får skriva in hela länken, inte bara en nerkortad variant.
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||
|
_________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||||
|
Re:
Ja, jo, hmmm, ok då, var nog lite trött eller blind
Du har stenkoll min vän
_________________ Per Erik Struve Lek: Miata MX-5 NB Bruks: XC60 Sommarbruks: Vectra OPC |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
770 besök totalt |