| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLD: Hardtop BMW Z3.
|
11 besök senaste veckan (1706 totalt) |
|
OBS SÅLD!! Har en rejäl hardtop över till en BMW Z3, har suttit på en mörk silvermetallic Z3M hartge som figurerat en del i motorpress för ett antal år sedan. Glasruta med uppvärmning. Har tyvärr fått sig några skav när den stått i förråd i några år, behöver en nog en rejäl polering eller omlack om det ska vara riktig puts på den. Annars inga fel på den som jag vet. Ingen bild på det aktuella objektet tyvärr då det stod en hiskelig massa flyttkartonger runt om, utan bilden är på en likadan.
Pris: Ingen aning, kom med bud. Kollade lite snabbt på ebay och hittade en där för 4000kr och upp till 30 000, så billigare än det iaf. Är verkligen inte omöjlig. Mvh Bo Jahn _________________ Bo Jahn |
||||
|
Re: Z3 Hardtop
Jodå, det är den. Är eventuellt inte några fästen för takräcke på min, som det är på den på bilden. Som sagt, den stod längst inne i ett förråd med 73 grejor utanför när jag la ut annonsen, så inte den på bilden. Orkade inte flytta runt allt just då. Dock silver/ljusgrå metallic på den med. _________________ Bo Jahn |
||||
|
_________________ Bo Jahn |
||||
|
Hej, ber om ursäkt jag inte kunnat svarat förrän nu, har varit bortrest. Ge ett bud du tycker är rimligt. Kolla om du hittar några andra till salu, så kan du ju jämföra och länka till dem. Min blir klart billigare än jämförbara vill jag tänka. Jag är inte svårt att ha att göra med, vi ska nog komma överens. Den finns i mellansverige, Askersund närmare bestämt. Vi kan diskutera leverans/frakt mer om du bestämmer dig för att köpa den, jag åker runt en del och kanske kan ta med den, beroende på. Mvh Bo. _________________ Bo Jahn |
||||
![]() |
SÄLJES
|
11 besök senaste veckan (1706 totalt) |