Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1280 besök totalt |
Innebär detta att det kommer att gå att köra F1 kärrorna i F1 2002 på Ringen också eller funkar den bara i GTR2002?
![]() ![]() ![]() daniel _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||
Sweeeet! och håller med föregående skribent om smiliesarna! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Då får vi ju någon form av teoretiskt svar på hur fort en modern F1 går runt ringen! Daniel _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||
Jooo... hur fort det går med dig eller mig bakom spakarna på en då! ![]() _________________ ![]() |
||
Aha, så bra att jag precis beställt hem en ny burk, då kan jag också vara med på online-racen!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bara så jag har fattat allting rätt : det är alltså F12002 man ska skaffa först av allt, sen är det här GTR2002 nå`n sorts tillägg ? får man köpa den också separat eller kan man ladda ner den nå`nstans ? ![]() _________________ /// Mvh Ferenc Papp ![]() |
||
Correctamunde! EA F12002 finns att köpa hos välsorterade affärer medans GTR 2002 är helt gratis och finns för nerladdning. Hittar du inget ställe så PM'a mig så kan du dra det från mig.. ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||
Glöm inte att hämta 1.2 patchen till GTR2002-addon:et - bättre ljud m.m. - jag tycker t.ex. att det fortare att ladda banor och det verkar flyta bättre. Magnus har skrivit om denna "1.2-patch" på ett annat ställe...med länk till nerladdningsställe...
_________________ Mårten Olsson PCS 7003 |
||
F1 från 1977? Sista loppet gick ju 1976? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1280 besök totalt |