Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 1846 besök totalt |
Har kollat upp nu och jag tror mest på 12 eller 13 februari. Det är v6
V7 är det inte möjligt att hyra då det är sk bullerfri helg. Sedan Vecka 8 ka jag tänka mig blir dumt då Uppsala har sportlov och många från stockholm säkert åker norrut för start på v9 Så vad säger ni alla ? Kostnaden blir 5000:- / antalet deltagare _________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||||||
12 feb skulle eventuellt kunna funka för mig tror jag.
![]() Återkommer när jag bestämt om jag kan pilla ihop bilen tills dess... Funkar det att köra med avställd bil. Någon som skulle kunna ha synpunkter? |
||||||
Re:
Det funkar. Då Lunda är tävlingsområde gäller inte vanlig trafikförsäkring oavsett. _________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||||||
Måste ta ett beslut snart
Är lite få som anmält så ni som vill komma är ni ok med den kostnad det innebär? Kommer säkert både komma till och ramla ifrån någon innan det är dags. _________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||||||
Typ en tusenlapp tycker jag för min del kan kännas lite i mesta laget...
Men det var ju iofs ett sjukt kul event förra året. ![]() |
||||||
Verkar vara svårt att hitta däck i år. Saknar två st 235/35-19 dubbfria så om nån har i gömmorna let me know.
|
||||||
trailar man dit så kan det ju funka med sommardäck.
12:e är svårt då jag behöver vara hemma till 2 redan, men 13:e funkar hela dan för mig. Jag är på den 13:e, rätt övertygad om att det kommer ett gäng extra när vi väl bokat. _________________ Tord Ringenha11 |
||||||
Vi säger den 13:e då och jag kommer boka på onsdag nästa vecka om vi är 10st. Just nu är vi 4 och några avvaktande så håller tummarna några kommer till
_________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||||||
Blir vi 10 hakar jag på (även om lördagen passat mig bättre).
![]() 1. Jonas J 2. Magnus T 3. David W 4. Tord 5. Falk 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15 |
||||||
|
||||||
Re:
Trist! Tror du inte att fler ramlar in om vi bokar? Som vanligt velar folk och ser vem som ska komma, hur vädret är osv... Jag är villig att riska en dyrare dag bara för att boka in den... _________________ Tord Ringenha11 |
||||||
|
||||||
Re:
Jag tycker det känns risky för precis som någon kommer till kommer säkerligen någon annan ramla av. Så brukar det vara Skulle intresset vara större en vardag ? Då är priset klart lägre och man kan köra på 5 pers _________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||||||
Re:
Funkar för mig ![]() _________________ ![]() |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 1846 besök totalt |