Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Skruva banåkabil
![]() |
235 besök totalt |
ATL fuel cell, ny/besiktiga blåsa
Vart köper man vettigast ny blåsa alt besiktigar blåsan till min ATL 30l fuel cell? Mvh. Thomas _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||||||||||
Re: ATL fuel cell, ny/besiktiga blåsa
För tävling? Blåsan kan få dispens av sbf vagnboksbesiktningsman 3 gånger efter utgånget datum för 2 år i taget. Så använd din lokala vagnboksbesiktare. Köpa nytt gör man enklast via nätet _________________ Tord Ringenha11 |
||||||||||
Yes, för tävling. Ok, tack för info. Angående nytt så tänkte jag mest om det var någon som hade tips på bra ställe, på nätet eller inte. ![]() _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||||||||||
Jag har handlat direkt från ATL I USA. Men observera att det skiljer på mått och form på tankar från Enland och USA _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||||||
Värt att veta om besiktningen så vill de helst ha blåsan urtagen före besiktning... Jag har gjort 2 besiktningar och tror jag har en kvar på nuvarande blåsa (även om bilen inte blev besiktad ifjol) så jag väljer att blunda ett tag till innan jag köper ny. Men senaste nya köptes från USA, ska se om jag hittar vart ifrån... _________________ Tord Ringenha11 |
||||||||||
Här hittade jag info om senaste jag köpte Köptes här: https://fuelsafe.com/rb-sm/ _________________ Tord Ringenha11 |
||||||||||
Perfekt, tack för hjälpen. Jag tar och ringer snubben som brukar vagnboks besiktiga och hör vad han säger. Mvh. Thomas _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||||||||||
![]() |
Skruva banåkabil
![]() |
235 besök totalt |