| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Simpson racing utrustning
|
779 besök totalt |
|
Simpsonracing utrustning säljes. Simpson Bandit hjälm i kolfiber, Storlek M, blått visir samt ett oanvänt genomskinligt visir. nån liten repa men iövrigt bra skick, ej använt många gånger. Med fästen för Hybridskyddet. Nypris 13.661:- plus visir 1303:- Mitt pris 8000:- ink visir. Simpson racing overall, Svart grå Storlek 56, passar nog bra till dig som är 180 ungefär. Strax under 185,väger 85kg och tyckte den var lite kort i benen (men samtidigt framtagen med hjälp av personal från simpson) Oklart nypris då denna inte finns på simpsons svenska hemsida. (Ca 6000:-) Mitt pris 3000 Simpson hybridskydd sport bra skick, lika oanvänt som resterande produkter. Nypris 7793:- Mitt Pris 4000:- SÅLT Simpson racing skor Circuit pro svarta Storlek 45, även dessa väldigt bra skick och inte alls använda många gånger. Nypris 1834:- Mitt Pris 1000:- Finns även ett par OMP handskar. Eller allt för 15 tusen. Finns i Huddinge, Nås enklast på luren med ett SMS eller ett telefonsamtal. / Fredrik Bjerstedt 0734040477
_________________ fredrik bjerstedt |
![]() |
SÄLJES
|
779 besök totalt |