Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
Sista gången i år på F5 med Kmsk!!
<<   1, 2, 3
6725 besök totalt
Tobbe_A
Åstorp
Här sen Jun 2004

> Nu blir jag riktigt förbannad och sur på detta.
Precis som du säger Stefan. Ca 40 som röstat.........se till att betala!!!!!!!

Här har jag meckat HELA sommaren så got jag hunnit och kunnat för att få köra minst ett race.....men icke så nicke.

Snälla Steffan. Håll det öppet till på Tisdag så får vi ALLA se till att det fler betalar.
Jag kan svära på att det är många som sitter där som vill och ska köra som tror att det räcker att
betala när man ser att det blr av. Eller tom samma dag vid ginden.

Jag säger det igen. BETALA IN NU!! om det inte blir någon körning så får ni ju pengarna i retur igen......inte svårare än så.

Björn Olander
Lomma
Här sen Jan 2003

När får vi veta slutordet om det blir körning eller inte? Har ett par killar som ska komma ner från Eskilstuna, så de inte kör i onödan

Mvh Björn

Porsche 944 TURBO
Citera
MatsK
Landskrona, Skåne
Här sen Feb 2003

Nu kanske jag tar åt mig för mycket av de "påhopp" som finns på de som röstat och sedan inte betalat...

Jag är medlem i KMSK och har även lockat dit några stycken till som blivit medlemmar, jag försöker "promota" de bankörningstillfällen som varit bland vänner och bekanta som kan tänkas vara intresserade, jag har betalat fullt medlemskap till en polares farsa som bara kom för att kolla så att klubben skulle få in lite mer pengar, jag ser alltid till att jag går och småäter under träffarna för att ge klubben lite inkomster osv... Hade faktiskt en tanke på att betala in pengar för denna körningen fastän jag vet att jag inte har någon möjlighet att köra själv.

Får jag nu inte ens rösta på vilken bana jag skulle vilja köra om jag nu skulle lyckas få ihop bilen till den datum då körningen skall vara?

Håller med Staffan om att styrelsen i klubben gör ett kanonjobb - så min kritik är inte riktad mot det arbete som läggs ner och jag har en känsla av att det känns ganska frusterande när man försöker dra igång en klubb med denna aktiviteten när gensvaret inte är vad man förväntar sig.

Vi håller väl fortfarande på att lära oss hur detta skall skötas och kanske antalet träffar är för många med tanke på antalet medlemmar i klubben? Det skall väl ändå inte vara så att 75% av medlemmarna måste komma varje gång för att det skall bli någon körning? För mig blir det inte en så positiv känsla av att få dåligt samvete för att jag inte har möjlighet att komma och köra...

Men visst - är det någon som antingen står för reparationerna på min bil om min drivaxel rasar och sliter loss delar av den nyrenoverade växellåda jag monterade i våras eller i alla fall ställer upp med en bil jag utan ansvar för kan kasta runt på banan så skall jag nog f-n komma dit!

Mvh Mats Friberg

MGB GT 1967
Citera
Stefan Gsi 16v
Helsingborg
Här sen Okt 2003

Trådstartare
KÖRNINGEN DEN 9/10-04 INSTÄLLD.......

Pgr av för dåligt med anmälningar så ställer klubben in denna körning.
Klubben Består utav ca 120-130 st "racingmedlemar" och var alla dom är kan man ju undra....

Ni som betalat in.... MAILA ERA KONTONUMMER TILL MIG Klippans_motorsport@hotmail.com

Nästa körning ej bestämd, men det blir inga fler detta året.

Årsmöte ligger som nästa grej här framåt och inbjudningar kommer via snigelposten.

Mvh Stefan Elg

Opel GSi 16v Cab
Golf GTi 8v
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Asch... skittrist ju!

Nästa gång kan ni väl tjoa till sista veckan eller så innan deadline så kan jag lägga en blänkare på förstasidan om det går lite trögt med inbetalningarna. Gör kanske inte mirakel men kan säkert hjälpa till lite.

Helsingborg
Här sen Okt 2003

Trådstartare
Skall göra det Magnus... Tack!!
/Stefan

Opel GSi 16v Cab
Golf GTi 8v
Citera
Pontus Fyhr
Lund
Här sen Dec 2002

Stefan Gsi 16v skrev:
KÖRNINGEN DEN 9/10-04 INSTÄLLD.......

Pgr av för dåligt med anmälningar så ställer klubben in denna körning.
Klubben Består utav ca 120-130 st "racingmedlemar" och var alla dom är kan man ju undra....

Ni som betalat in.... MAILA ERA KONTONUMMER TILL MIG Klippans_motorsport@hotmail.com

Nästa körning ej bestämd, men det blir inga fler detta året.

Årsmöte ligger som nästa grej här framåt och inbjudningar kommer via snigelposten.

Mvh Stefan Elg

Jag är en av alla dessa racingmedlemmar, men jag har ju som sagt mattetenta som gjorde att jag inte kunde komma denna gång.

Mölndal
Här sen Feb 2004

och själv är jag i Gotland då, annars hade jag kommit! Synd att det inte blir av!

Helsingborg
Här sen Okt 2003

Trådstartare
Ingen här som skall känna sig skyldig.... Vi har ca 80% av medlemmarna som inte är inne på denna sida. Ni som finns här är den bättre delen i klubben.
/Stefan

Opel GSi 16v Cab
Golf GTi 8v
Citera
Maciek Matwiejczuk
Göteborg
Här sen Jul 2003

Det känns lite som att man är skyldig ändå
Men som sagt så visste jag inte om bilen blir klar i tid , känns ju lite dumt att betala och sen inte dyka upp

--VVTS--
Citera
Björn Olander
Lomma
Här sen Jan 2003

Jag som hade förhoppningarna att få sålt min bil

Men skam den som ger sig

Vi syns nästa år

/Björn

Porsche 944 TURBO
Citera
Ola o
Åstorp
Här sen Okt 2004

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Tråkigt att de blir så men men......

Åstorp
Här sen Okt 2004

Ny på att skriva
inlägg i forumet

.....

Helsingborg
Här sen Okt 2003

Trådstartare
NI SOM BETALAT IN HÖR AV ER VIA MAIL ELLER TELEFON....
Så ni får tillbaka era anmälnings avgifter.
Mvh Stefan Elg
0739-225330
Klippans_Motorsport@hotmail.com

Opel GSi 16v Cab
Golf GTi 8v
Citera
Inför träffar
Sista gången i år på F5 med Kmsk!!
<<   1, 2, 3
6725 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande