| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Varför slutade BMW med riktiga bilar?
|
1797 besök totalt |
|
Tog några suddiga kort (med telefonen) på BMW-museet i Fredags på min absoluta favvo-BMW. Varför kommer det ingen ny M1:a??
I mina ögon är det mycket häftigare att stoppa en M5-snurra i en sportbil än i en roadster som Z8:an.
|
Håller med dig :)
I och för sig så har dom varit med i tillvärkningen av McLare ju som är helt underbar Men tycker att det är dags att dom gör något nytt igen. Där är ju en kille som kör med en M1 i sportvangns serien fast han har en Amerikansk V8 men går mkt bra...tror att han körde i GT serien innan. Hade varit fräkt att gjort en replika med den nya M5 motorn i
_________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||||
Nej, men de bygger ett nytt stort hus "BMW WELT" på andra sidan vägen. Invigning 2005/2006 nån gång. För övrigt tycker jag att muséet var pinsamt litet för ett så stort märke. Besviken faktiskt. Och väldigt få häftiga bilar. Och inte en enda bilmotor att titta på!!!!! Alla huvar var stängda! och inga sönderplockade motorer alls! BLAH!
De enda som fanns, förutom de tre räserbilarna på bilden, var 2 F1:or en 7-serie 850 Z1 2000 2002 ti 3.0 S 700 räserbil Isetta några 30-talsbilar samt några MC _________________
Ny kulbil i garaget.
|
||||
Jägermeisster och BMW är en grym kombination! Fast nej, inte i avseendet dricka sen köra.
_________________ Mattias Widar |
||||
![]() |
Bilder o videos
|
1797 besök totalt |