| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: 19" Trofeo - R
|
801 besök totalt |
|
Bästa R-däcket på marknaden. Grymt bett. Köpta sommaren 2021 och körda 4 bandagar på. Som nya har dom strax under 6mm i mönsterdjup och det är ca 3mm kvar. Lite mer i innerkant och lite mindre i ytterkant. 305/30 -19 235/35 -19 Suttit på en 4wd Porsche. Perfekt för den som vill köra några bandagar utan att bränna 20 000 :- på en ny uppsättning. Säljes alla 4 för 4000 :- Kan skickas med bussgods för 1250 :- alt hämtas i Skellefteå Pm eller 0730970524
_________________ Jesper Andersson |
||
|
_________________ André Westersund Instagram: Andre_Westersund & Westersund_Motorsport BMW M2 LCI, BMW Z4 MC, BMW E46 M3, BMW Z3 Coupe, BMW E34 M5, BMW E28 M535i... |
||
|
Internet glömmer aldrig
Vill inte ens läsa men ja det stämmer nog allt som står där.
Tidigare var jag i ett missbruk som ställde till med massor av dumheter bla detta. Drogfri sedan 2016 och sköter mig. Inte minst mina affärer
_________________ Jesper Andersson |
||
|
Re:
Då får jag gratulera till att du är drogfri, starkt jobbat. Tar bort länken. _________________ André Westersund Instagram: Andre_Westersund & Westersund_Motorsport BMW M2 LCI, BMW Z4 MC, BMW E46 M3, BMW Z3 Coupe, BMW E34 M5, BMW E28 M535i... |
||
|
Jag har köpt däcken!
Alla har en historia, vissa ljusa och andra mörka. Det är hur man hanterar den nu och framöver som räknas. Jag tycker det var ett bra och öppet svar av Jesper. I annonsen lämnade han dessutom sitt telefonnummer hem. Men det är rätt man skall alltid vara försiktig när man handlar på nätet. _________________ Anders F@lk 993 C2 En helt ovanlig 944 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||
|
Epilog:
Jag hade en bra dialog med Jesper som informerade mig varje steg på vägen och däcken kom fram som utlovat. Det här är nog den mest ordentliga affär jag har gjort. Hatten av för Jesper som kommit ur sin svåra situation och nu kommit på rätt spår i livet. Starkt Jesper! _________________ Anders F@lk 993 C2 En helt ovanlig 944 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||
![]() |
SÄLJES
|
801 besök totalt |