Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
<< 1, 2 3281 besök totalt |
Du kan inte ha autologin påslaget då? Då är det aldrig något problem... _________________ ![]() |
||||||||
Jag har problem med just det. om jag loggar in automatiskt så "tappar" jag alla olästa inlägg. Efter att jag började logga in manuellt så fungerar allt perfekt. _________________ /Anton Lillsund |
||||||||
Jag vill inte ha autologin eftersom det är andra som använder datorn. ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
Den senaste veckan har jag använt olika datorer varje gång jag kollat in här... _________________ Bo Eliasson Det är kul att köra fort. |
||||||||
Precis mitt problem. Om jag är inloggad och springer ifrån datorn mer än en timme blir jag automatiskt utloggad. Om jag loggar in igen tappar jag också alla olästa så man får plöja igenom allt manuellt... Jag vill kunna vara inloggad två timmar utan att jag sitter vid datorn om det är möjligt, Magnus? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
Tjaaa.... du har ju börjat dubbelposta ![]() men en annan sak..... uppe i nedre menyn så står det ALLT Nytt sen senaste eller 2 / 4 / 24 Timmar.... räcker väl med ALLT Nytt eller 2 / 4 / 24h och gör länk av ALLT nytt istället så blir det kortare..... |
||||||||
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||||
Inte jag.... iofs tycker jag att det är rätt grejjer och lagom mycket på andra menyraden.... men logga ut bredvid ALLT NYTT är inget bra...... kör ibland med liten laptop och då trycks raderna ihop och dom kommer för nära varandra.... så på kort tid har jag oavsiktligt loggat ut flera gånger..... men en enkel och logisk lösning kan ju vara att lägga LOGGA UT längst ut till höger ... dvs till höger om SÖK... för den använder man ju inte alls lika ofta som ALLT NYTT Smådetaljer, javisst..... men ska det bli perfekt så ![]() |
||||||||
Ja, med sån där jäkla pekplatta och sittandes i soffan och slösurfande samtidigt som man tittar på TVn så blir det lätt så...... hur som helst så här ser det ut..... men personligen tycker jag lösningen är enkel med att flytta LOGGA UT längst ut till höger... Och det är väl rätt logiskt att ha den där?? ![]() |
||||||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
<< 1, 2 3281 besök totalt |