Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
2969 besök totalt |
![]() ![]() |
||||
Finns en hel del knepiga kurvor som sagt, måste bli vän med vänstern efter den sluttande backen hälsar på gräset aldelles för ofta och hoppar över den lilla banken på andra sidan. och är med på lite träning om datorn funkar som den ska. _________________ Thomas Tegbäck |
||||
Jösses - 5 sekunder efter per varv...
![]() och en del VÄL hård körning...en Porker med gul nos som for fram som en vettvilling...släppte förbi den ett par ggr - slutade med att man fick smaka gräs/räcke. ![]() Vettefan om man har något att göra i racen... ![]() Men kul var det - tackar Pär!!!! ![]() /J |
||||
Japp - kul var det!! Tack Pär!
Lite trist att alla ska ha så bråttom om man hamnar bakom någon bara... roligare om man tar det lugnt - ligger o stressar bakom - sen tar en lucka när/om den kommer!! Inte för att jag alltid lyckas med just det - men jag försöker! ![]() ![]() |
||||
Tack Pär, alltid kul med lite träning. Kommer mycket bättre överrens med bilarna efter den nya patchen!
![]() Slutade tråkigt, låg och körde själv hela racet och kom ikapp täten på sista varven. Kamp om placering in i kurvan, lämnar gott om plats på insidan med blev bara avknuffad in i räcket.... ridå.... ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||||
Vassegoa!
![]() Var tvungen att springa ifrån ett bra tag, det var därför racet kom på så hastigt ![]() En märklig grej var att jag såg inga startlampor?!? Vad det någon annan som gjorde det? Johan, glömde du F6 - osårbarhet? _________________ Pär Hylander |
||||
Jag får be om ursäkt för knuffen både på jim i Druids och någon annan på sista varvet (Johan?), blev lite väl ivrig där
![]() ![]() Väldigt utmanande bana, riktigt svårt att få till bra varv tycker jag ![]() _________________ M. Ryhänen |
||||
Äh inget att be om ursäkt för! ![]() ![]() Håller med om att banan är lite knepig... Första kurvan efter målrakan har jag lite problem med - vill köra fint bredställ i den - men pga nedåtlutningen är det helt omöjligt att hålla kvar sladden!! Andra problemet jag har på banan är den snabba chikanen... själva kurvorna är inte svåra - man kan ju köra i nästan ett rakt spår genom dem... men min dator protesterar hejvillt varje gång jag kommer dit och med sjukt mycket hackande så blir det helt plötsligt mycket svårt att köra snabbt där!! Får hoppas jag inte behöver host:a på söndag - tror det kommer bli riktigt slött då... ![]() |
||||
Det var jag som rattade den blå porschen med gul nos men så farligt körde jag väll endå inte. De gånger jag försökte köra om fanns det utrymme i alla fall under racet, sen när personer viker in precis framför en eller vinglar till pågrund av laggg och liknande är det lätt hänt att träffa framförvarande bil. Kör åtminstone inte av någon med flit. Ett litet förlåt till de jag körde på omedvetet.
Fick även jag en hel del smäller men det är sånt man får ta racing incident. Förövrigt verkade det som mina pedaler hade kalibrerat om sig så jagkunde inte hålla full gas och hade aldrig användning för 6:ans växel under racet som i vanliga fall åker i 2 ggr. Postivt att jag bara var dryga sekunde över personbästat som bäst under racet. _________________ Thomas Tegbäck |
||||
Jag märkte något skumt i morse (var tvungen att få en dos direkt när jag slog upp det ljusblå - dags att söka hjälp?
![]() Då jag inte kommer under 1.34 med Ferrarin, så provade jag Porkern - och fast jag tyckte mig åka mycket långsammare (kikade på kurvhastigheter) och gjorde någon liten miss så ramlade jag direkt ned på en låg 1,32? ![]() Inte kändes den lika benägen heller till att vilja rotera runt sin egen axel som 360:n när det börjar gå åt pipan - DOCK så vill den inte riktigt styra in - måste jobba på det...mjuka upp den lite i nosen kanske... Men det blir tungt att hänga med i alla fall på söndag, om man skall ned på 1.30 och köra säkert utan missar... ![]() /J - skitnöjd med den nya logitechratten! ![]() |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
2969 besök totalt |