Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
917 besök totalt |
2022-04-28 Vårruset Falkenbergs motorbana Svkg
Strålande kväll med trevliga människor och bilar. Någon som va där och tog några kort/filmer? ![]() _________________ Mikael Nordin -Tiger B6 Gsxr 1000 (Super7) -68 Chevrolet Camaro RSR Svkg #120 |
||||
Jag lär ha dig på dashcammen, både framåt och bakåt när jag körde om dig på väg hem typ vid sandsjöbacka?
![]() (några bilder har jag nog, skall bara kika igenom dem först, men här några jag lade i respektive hemtråd) ![]() ![]() ![]() _________________ Stillastående: Porsche 928 "927'an" Också stillastående: JVD Shrike 62 /Johan Jaurelius |
||||
Re:
![]() Ös på med bilder nu ![]() _________________ Mikael Nordin -Tiger B6 Gsxr 1000 (Super7) -68 Chevrolet Camaro RSR Svkg #120 |
||||
Det är synd att PG inte har en egen tråd här, även om jag vet att han smyger runt och läser här ibland
![]() Denna förarbilden är nog den jag blev mest nöjd med (men det skadar inte med några bilbilder också) ![]() ![]() ![]() _________________ Stillastående: Porsche 928 "927'an" Också stillastående: JVD Shrike 62 /Johan Jaurelius |
||||
Re:
HELVETE vad det går!!! Satan! ![]() Nästan fusk ju ![]() _________________ Mvh/Magnus Persson ***Opel Speedster*** Stötdämparverkstan www.sdv.se l R-däck.se l STACC-racing.com |
||||
Re:
Jo, den går lungt och fint ![]() _________________ Mikael Nordin -Tiger B6 Gsxr 1000 (Super7) -68 Chevrolet Camaro RSR Svkg #120 |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
917 besök totalt |