| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Däck för banåka
KÖPTIPS: IR-termometer REAs hos Clas ohlson för 199 kr!
|
1, 2 >> 5300 besök totalt |
|
Kalastips!
Bara att rusa dit imorgon och handla en, extremt användbart för att kolla temp på däcken. Sen kan man mobba sina dumma polare som handlat till fullpris
En lustig effekt man kan se hos många som får en i handen och letar efter skojiga saker att mäta temp på ofta mäter temperaturen inne i sin egen mun.
_________________ Lotus Exige S1 // Pontus Borg |
||
|
Går väl åt rätt fort med såna priser förstås...
Jag köpte en massa annat också; allt från strykjärn till gaffatejp
Illa att man köpte en sån där billig högtryckstvätt för ett tag sedan; här reade de en lite större (tidigare 2500 kr) för under 900 kr
_________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||
Håll kä_en din j_a i_t, du kan ta och k_a _p termometern i ___
_________________ Christian Merheim
- There are places were only a racecar can take you - |
||
|
Rusade ner till Clabbe i Gävle, men det var bara på internet det var rea på de där prylarna. Ev finns de i butiken på fredag, men då sitter jag i möten större delen av dan, så de hinner väl ta slut.
_________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||
|
Vem blir först med fast montage i hjulhuset och loggning mot banprofil?
Men det finns säkert ingen utput på dessa.. Personligen skulle jag föredra termometer av typen flytande kristall som man normalt klistrar på utsidan av akvarier. Med en sådan (med anpassad tempskala) lagd mot däcket (någon halvminut) skulle det vara mycket enkelt att se tempprofilen över hela bredden istället för att mäta i darriga punkter. KAnske är flytande kristaller fel teknik men jag tror att några fattar vad jag menar med principen. |
||
|
Rikard --> Clas ohlsson har genomfört en split av aktien alltså hade man 100 igår så har man 200 idag och detta gör man oftast för att man vill ha ökad aktivitet i handeln så aktien har ingt rasat
_________________ Magnus Svensson PCSR #8811 | 993 räääser Badanka Edt |
||
|
Jag var förbi min lokala nasare och fick beskedet att den har utgått ur sortimentet men enstaka butiker kan ha kvar. Dessa syns inte i deras system (?) utan jag fick rådet att ringa runt och fråga om butikspersonalen kan masa sig ut till rea-hörnan och spana.
Den som fanns i postorderlagret försvann medan vi pratade :/ Tack för tipset! Nu grämer jag mig för att jag är så sävlig att gå de 200 metrarna. _________________ /Klas Pihl |
||
|
Hos Clabbe i gallerian var det också slut. Det fick jag veta efter att ha köat i 20 min. Och sedan blivit utskälld av en anställd. (Han blev iofs utskälld tillbaka
men det gav ju såklart inte heller någon termometer. Den som kommer över en extra får gärna köpa en till mig. Jag pyntar porto och en vinare som kompensation. )
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||
Hehe.. då var jag inte ensam som skyndade dit och fick ett
Men jag ska försöka att vara där tidigt imorron...
|
||
|
Kalastips!
Jag var iväg idag och köpte en på C o i Farsta här i Sthlm. Väl tillbaka på jobbet upptäckte jag att den var trasig så det var bara att sätta sig i bilen för ett byte. Jag måste erkänna att jag var lite orolig att det inte skulle finnas några fler men det gjorde det! _________________ Benny Waenerlund - Audi S3, MTM |
||
![]() |
Däck för banåka
KÖPTIPS: IR-termometer REAs hos Clas ohlson för 199 kr!
|
1, 2 >> 5300 besök totalt |