Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2898 besök totalt |
_________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||
Suveränt med rallyradion...
![]() ![]() Fattas bara TVsändningar i samma klass |
||||
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
Fast man är lite sur att man inte hann hem i tid för att hänga med Pappa som hjälper Citroén teamet med sponsorer och åker runt i helikopter där uppe just nu >
![]() ![]() |
||||
|
||||
Kom fram till Degerfors Torsdag vid 23:00 och tog en välförtjänt öl!
![]() Startade Fredagsmorgonen med att höra att någon tog första supen 05:45....Hade dåligt spårval och hamnade 15min efter..... ![]() Vi missade många sträckor...Såg endast en, men vi var nöjda ändå. ![]() Var på servicplatsen i Hagfors och härjade....Så höll det på till Söndag och kom väl hem vid 04-tiden.. För att vara första rallybesöket down under så har hela helgen varit KANON! Ni kan väl förstå hur bilen såg ut efter 200mil saltslask! Jag tycker personligen att atombomben är en av den värsta uppfinning som någonsi sett dagsljus! Den tillsammans med Vägverkets saltbil! ![]() pevart! ![]() _________________ /Nicke Lindgren |
||||
SVENSKA RALLYT
![]() Fortsatte andra dan med två sträckor, avslutade tredje dan med näst sista sträckan. ![]() ![]() ![]() Denna helgen har varit den bästa på länge! Vilket drag(och då menar jag bilarna) ![]() ![]() Colin mcrae har helt klart den häftigaste körstilen!! ![]() _________________ Jerry Kjellgren 190E 2,5-16 (3,2-24)-89 min 190E 2,5-16 -89 (svensksåld) E420 AMG -96 |
||||
Re: SVENSKA RALLYT
Jo, men Tommi på humör och attack är inte fel heller. ![]() Han satsade klart hårdast där jag stod på SS10, ca 7 km in, låg då enligt min klocka 4 s före närmaste (McRae och Grönholm). /Gunnar _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2898 besök totalt |