| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: 4/100 15x8 fälgar
|
687 besök totalt |
|
4st Ultralite UL10. 15x8 ET25 I skapligt skick, inga skrap, men har lackerat om mittcentrumet till gråblå metallic, och det ser helt ok ut på lite håll. 2500kr Finns i Stockholm, ser gärna hämtning, men kan ev. lösa transport om det skulle behövas. _________________ Lars Hultman Roines.se - Säljer Yokohama däck, både för gata och bana. |
||
|
Re: SÄLJES: 4/100 15x8 fälgar 205/50 R 15 AD08R
Ingen som behöver?
6000kr monterat och klart? _________________ Lars Hultman Roines.se - Säljer Yokohama däck, både för gata och bana. |
||
|
Eventuellt sugen på fälgarna. Men behöver stämma av lite mått för att se om dom kommer sig över mina frambromsar
Om jag PM'ar en måttmall, kan du stämma av hur de ser ut med dessa fälgar då? _________________ I garaget: Kadett C -76 V8. Livstids projektet. Audi V8 -91 med RS4 drivlina. https://www.instagram.com/retro_motorsports_garage/ Regards, Johan Eriksson. |
||
|
Re:
Dom har rätt platta ekrar, så tror inte de funkar med värsting bromsar. Kan ta lite bilder i olika vinklar, så ser du ungefär hur det ser ut. _________________ Lars Hultman Roines.se - Säljer Yokohama däck, både för gata och bana. |
||
|
De vore tacksamt
Dock är det innerdiametern som är mitt största problem och var "dalgången" i fälgen är placerad kontra anliggningsytan
Ett par bilder vore fint dock, då borde jag kunna avgöra om det finns en chans att dom passar. Jag uppfattade det som att dessa är gjutna och inte flow formed/forged när jag googlade runt lite? Det gör tyvärr oddsen sämre för att det ska funka, men med rätt ET kan det med lite tur gå ändå
_________________ I garaget: Kadett C -76 V8. Livstids projektet. Audi V8 -91 med RS4 drivlina. https://www.instagram.com/retro_motorsports_garage/ Regards, Johan Eriksson. |
||
|
Re:
Ok, jag mäter och fotar lite åt dig senare ikväll. Vanliga gjutna fälgar, helt korrekt. Dom är tunga, men starka
_________________ Lars Hultman Roines.se - Säljer Yokohama däck, både för gata och bana. |
||
![]() |
SÄLJES
|
687 besök totalt |