Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
578 besök totalt |
Tack alla som ror detta fantastiska event iland varje månad, med nuffror, koner, tidtagningsutrustning mm. mm.
![]() Jag hade annat på agendan oxå tyvärr, men längtar redan till ett svinkallt Vårgårda April 2023! Bevis på att jag där. :-) ![]() _________________ S te fan Be ck er BMW 320i -06 BMW 2002 Tii -75 BMW 2002 Tii -73 SÅLD BMW 2002 Projekt -74 SÅLD BMW 320d -06 SÅLD SVGK 639 BMWCS 2722 |
||
Vilken säsong och vilken final det blev!
Avgjordes på hundradelar om platser på podiet i sista deltävlingen, det är så rafflande en final kan bli! För egen del tackar jag för deltagande i klass A och byter till C (eller B Janne ![]() Tack för förtroendet att köra flera bilar igår, det är en hedrande uppgift! En av de mest spännande att köra igår var denna fina klassiker! ![]() ![]() ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||
Tack för en väl genomförd Sprint-säsong! Framförallt ett stort TACK till alla Er som lägger otroligt mycket tid för att vi andra ska få köra!
![]() Men så kul det är att varva tjöt med svängövningar! ![]() ![]() _________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||
Håller helt med Johan, ett jättetack till alla som är med och organiserar detta
![]() Finalens bansträckning var den bästa på hela säsongen, den vill jag gärna köra igen! _________________ Janne Josefsson Porsche 911 SC 1982 Ford Mustang HT 1965 BMW F11 520D bruksis IPteknik Väst AB SVKG 55 |
||
Re:
Håller med på alla punkter. Väldigt ledsen att jag inte kunde närvara på sista sprinten ![]() Nu laddar vi för 2023, och hoppas få se alla trevliga människor då igen! ![]() _________________ Peter Sundström Datsun 280Z, MGB GTS V8, Giulia QV 297 varv på Nordschleife |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
578 besök totalt |