Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1822 besök totalt |
Re: Hur går det för Team Schwedenkreutz i helgen?
Tror inte dom var med, för dom fanns inte med bland träningstiderna. ![]() Var inne på deras hemsida, står inget där heller vad jag kunde se ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
gutniak...... tror att dom inte åker pga strul med frontspoiler och felbeställning.....
|
||||
Stämmer att det blev lite tokigt med frontspoilern. Dessutom så fick vi tillbaka bilen från reparation så sent att det inte fanns en möjlighet att titta över inställningar och vinklar innan racet.
Till sista racet den 23/10 ska dock allt vara klart. Och då sitter förhoppningsvis Öhlins-chassit på också. Riktigt porriga grejor det där. ![]() Vi får väl även hoppas på lite varmare väder också, för nu i helgen var det för j***a kallt. Det var till att värma sig framför kaminen i Ecurie Europes tält för att inte frysa ihjäl. Christer och gänget i Team Ecurie Europe kom fö på en tredjeplats i sin klass. ![]() _________________ Anders Dauner |
||||
Re: Hur går det för Team Schwedenkreutz i helgen?
Vi skall försöka bättra oss på den punkten men det är svårt att hinna med allt innan racen. Nu visste vi inte att bilen var klar förrän vi redan var på väg ner. ![]() |
||||
Får man verkligen använda LSD i VLN? ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Tror vi måste skicka Peeter på avgiftning ijjen, ska vi ta o skramla ihop lite småpengar för o betala kalaset mellan oss alla ![]() _________________ Christer Hallgren, München/Tält vid Kallenhard:) |
||||
Jag har hört talas om en luftkurort i Eifelbergen som skall göra gott för både kropp och själ! ![]() Dit får ni gärna skicka mig! ![]() Fast frågan är om det blir så mycket avgiftning... ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1822 besök totalt |