| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Bmw E36 328 touring bananpassad kaross( såld)
|
674 besök totalt |
|
(Hela bilen inkl alla delar bokad) SÅLD Hej ! Nu är det tyvärr dags att lägga lite av bilhobbyn på hyllan då kroppen tycker annat. Jag har en i princip fullt körbar bil som jag tänker plocka ner i delar om ingen vill göra anspråk på bilen.
I dagsläget har jag demonterat breddarna bak och framskärmarna för att få plats med de nu nya bredare fälgarna, 7/twenty 10,5x18" med nästan nya porsche cup slicks. Det är dock gjort på 10 min att sätta tillbaks.
Frontplåt och kofångare är oxå demonterat då jag bytt motor till en smidd M54b30. Övrigt ingrepp är ett snitt i torpeden för att få plats med turbo. Bara att banka tillbaks och täta. Karossen skulle kunna innefatta: # K2 coilovers runt om med justerbara topplagringar fram. # 364mm skivor med 6-kolvs alcon bromsok fram. # Bmw 330 skivor och ok bak. # Stålomspunna bomsslangar runt om. # Förstärkt bakdiff ( klarar 900hk) med m3 3,2:ans grövre bärarmar och drivaxlar. # Powerflexbussningar i bakvagnsbrygga med stödplattor. # Ecxentriska bussningar i framvagn, powerflex. # Finns fullbur från finess separat, helt ny utöver det finns det förstås bränslematning, motor, låda, instrument, stolar, turbo, komplett kompressorkit byggt på Eaton M112, m.m... Vore kul om ngn ville ha karossen i alla fall då den är näst intill rostfri. Gärna hela bilen förstås :-) Mvh/ Togge 073-9107645 Allt går att komma överens om
_________________ Togge Stensson |
![]() |
SÄLJES
|
674 besök totalt |