Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
859 besök totalt |
Konbane träning
Kan vi inte gå ihop några stycken och träna konbana. Finns det något bra ställe eller måste man hyra in sig någonstans? Jag har bara testat två rundor -01 med förödande resultat. ![]() Första varvet körde jag bort hälften av konerna, andra varvet körde jag vilse. ![]() ![]() _________________ bmw bmwsson |
Vilken ände av svedala?
Janne Nagy kollar just upp om vi kan vara på Tullinge nån dag. Vore ju kuligare att vara nånstans där det var gratis men man behöver ju ganska stora asfaltytor (eftersom bilen ev. inte far åt det hållet man tänkt varje gång ![]() ![]() _________________ ![]() |
träna konbana!!!
klart kul ide.. om det händer i stockholms området så kommer jag absolut att finnas på plats ![]() sen får man se om det blir med Racer Fiaten eller ev. någon mer standard betonad leksak ![]() eller kanske bara som instruktör till dom som inte prövat konbana tidigare. men räkna med att jag kommer att va på plats ![]() _________________ Björn "nalle" Nordman /F/I/A/T/ Punto GT/ Lancia Delta Integrale Liten bil med massa attityd!!! www.teamunoracing.net |
säg inte så magnus T!!!
du ger mig falska förhoppningar ![]() ![]() _________________ Pontus Fyhr |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
859 besök totalt |