Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Gran Turismo 4 Prologue
<<   1, 2, 3, 4, 5
1 besök senaste veckan (8889 totalt)
Anton Lillsund
Sälen
Här sen Aug 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

MrMarsupilami skrev:

Det skulle vara kul att jämföra lite tider på GT4P så länge. Har du nån tid som man kan utmana?

Jag har lagt den tid som jag spelat på lektionerna.
Men lite tidigare i denna tråd (tror jag) så är det en kamp om varvtider! Häng på där!

Här sen Aug 2004

MrMarsupilami skrev:
Köpte spelet förra veckan och har nu äntligen fått "M5 Prototype"! Vilken bil! Den känns ju hästlängder bättre att köra än E39 M5 gjorde i GT3. Betydligt sportigare, rappare och mer lik en ren banracingbil.

M5 E39 fanns inte i GT3, BMW hade bra 328i E46 med tyvärr.. Men i GT4 ska M5 E34/E39/E60 finnas med

Läste Precis också att "Ringen" är klar för GT4 och det finns bilder på ps2.ign.com

Ang. GT3, hur många här ar klarat 100%??? Jag klarade d i våras efter 646 timmar med spelet!
Citera
Johan Meissner
Stockholm
Här sen Jan 2004

MrMarsupilami skrev:

Läste Precis också att "Ringen" är klar för GT4 och det finns bilder på ps2.ign.com

Finns en film ute sedan länge på en BMW 1-serie som kör ett helt varv runt Ringen i GT4, ser riktigt bra ut! Dock har jag inte kvar länken...

Ljungby
Här sen Aug 2003

Blev sugen på att köra lite igen, var väldigt länge sen känns det som. Ska allt slå den där s2000 tiden. Om nån är sugen så vore det kul å se vem som får bäst tid med en rx-7 på samma bana.

Kör Mazda RX-7 -84
BMW 325i M-Sport -06
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Johan Meissner skrev:
MrMarsupilami skrev:

Finns en film ute sedan länge på en BMW 1-serie som kör ett helt varv runt Ringen i GT4, ser riktigt bra ut! Dock har jag inte kvar länken...

Sök och du skall finna

Vassego:

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=11944

Hässleholm
Här sen Jan 2004

bjorasen skrev:

Ang. GT3, hur många här ar klarat 100%??? Jag klarade d i våras efter 646 timmar med spelet!

Jag har klarat 100% på GT3 efter en gazilion timmar....... (och 100% win-ratio)

Har startat om igen i väntan på GT4

Johan Meissner
Stockholm
Här sen Jan 2004

Magnus Thomé skrev:

Sök och du skall finna

Vassego:

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=11944

thumbs up

Men här har vi den senaste trailern:

http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_granturismo4_tgs_2k4.wmv

Gubbängen
Här sen Jun 2003

TobiasRX skrev:
Blev sugen på att köra lite igen, var väldigt länge sen känns det som. Ska allt slå den där s2000 tiden. Om nån är sugen så vore det kul å se vem som får bäst tid med en rx-7 på samma bana.

om ingen annan spelar längre så får väl jag skriva in en tid som jag fick med RX-7:an då..
1.03:259 med vanlig handjagare..

Stockholm
Här sen Nov 2002

Ahh nån som har releasedatum på GT4!?
Köpte en Logitech Racing Force Pro igår och GT3 var som ett helt nytt spel efter ett par år i dvala
Jag o en kompis började spela om och jäklar vad man får kämpa i början med gamla häckar...

bjorasen

Här sen Aug 2004

Var inne på game och skulle köpa spel häromdagen och passade på att höra om dom visste något om när GT4 kommer. Dom hade fått in reklam och skyltar osv så han sa att d inte borde dröja så länge till, enligt honom handlade d om veckor
Citera
Racingsimulatorer
Gran Turismo 4 Prologue
<<   1, 2, 3, 4, 5
1 besök senaste veckan (8889 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande