Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 6157 besök totalt |
Det slog mig efter att ha sett Mera Motor -just det imponerande inslaget med S4an- att programmet kanske är en fortsättning på tidningen Motor, som håller ungefär samma nivå
![]() Jag såg slutet på förra avsnittet, och tänkte då för mig själv att jag måste ha missat nånting då det upplevdes som en mindre katastrof-men det var lika djävligt att plåga sig igenom ett helt program för första och sista gången.. Carl-Ingemar-kom tillbaka! Allt är förlåtet!! ![]() _________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
||||||
Jag får klåda av det där programmet! Han Matson eller vad han heter pissar alltid på Saab och när det gäller volvo då är det alltid en dans på rosor! >
![]() Men som sagt, bättre än en dokusåpa till iaf.... _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||||
Dessutom han väl den enda svenska motorjournalist som gillar Fiat. I alla fall inte som alla andra! _________________ Johan Rådlund |
||||||
Förlåt för ordvalet! Man kan ju inte vara på bra humör varje dag! ![]() ![]() _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||||
Förstår inte vad det är för fel på BMW:s SMGII låda. Att kalla den för automat är väl inte riktigt rätt. För det är väl en sådan som sitter i Weissman Roadstern? Bmw:s M motorer går väl inte att få med automatlåda. Tycker iofs att dom kunde ha gjort en lite annan design på bilen. Kändes lite väl retro. _________________ ![]() Renault 5 GTE -88 |
||||||
oavsett typ av "automat", himmelsk eller ej, förblir Weissmann en anskrämligt "cover"-designad, målgruppsinriktad Gubba-bil för mig... ![]() ![]() ![]() _________________ Fredrik Bolander --VVR-- ![]() ![]() |
||||||
Då har du inte kört en! ![]() ![]() _________________ mvh Philip Lundh |
||||||
Eller så har vi olika smak... ![]() _________________ Fredrik Bolander --VVR-- ![]() ![]() |
||||||
Så mycket (850kkr) behöver man inte betala för en Morgan Aero 8
![]() ![]() golfklubbor ![]() V8, 4398 cc, 4 cam 32 valve Double 'Vanos' Valvetronic...325 hk...sexkolvsok fram, 50/50 viktfördeln... ![]() Alu-kaross smäller lite högre än glasfiber ![]() Det här måste väl vara något för dig 7-11? _________________ Jörgen Eriksson |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 6157 besök totalt |