| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: 2 X Sparco EVO II GRP Tech - SÅLDA
|
2 besök senaste veckan (1364 totalt) |
|
Två stycken Sparco EVO II med ställbara underreden. Stolarna är från Oktober 2012 och i mkt gott skick.
Hämtas för 5000:- Mvh Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
|
Ska mäta dem i helgen.
Så här skrev Sparco om stolarna "The Sparco Evo II / Evo II US GRP Seats provide greater ergonomics for taller drivers who require a seat that is both taller and slightly wider than the standard Evo seat. The seat belt slots are also positioned better to sit more level with the driver's shoulders for increased comfort and functionality. The Evo II / Evo II US GRP are part of Sparco's Evo Series, which is their most versatile competition seat, and the offer a unique shell shape and fiberglass construction that increase rigidity without adding weight." Hur breda EVO är vet jag inte. /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
|
179 och ca 77-80 kg.
Dessa stolarna är från min "nya" bil som jag kört ca 2,5 mil. Så jag har ingen aning hur de egentligen är att sitta i. Med vänlig hälsning, Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
![]() |
SÄLJES
|
2 besök senaste veckan (1364 totalt) |