| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Däck för banåka
Köptips: Bridgestone RE 540 S
|
1, 2 >> 3217 besök totalt |
|
Dahlbäck säljer ut kvarvarande sortiment till 40% rabatt (inte endast de storlekar som är listade på hemsidan med rabatt) _________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
||||
|
du kommer bli ledsen av svaret tror jag
jag kommer få en lista på allt som finns inom kort. edit: jag vet nu att du kommer bli ledsen _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Äsch då...
Jaja, en chans till vettiga däck var det ju iaf? Tack, Micke! /Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
|
Synd att det var så ont om däck. Jag hade spetsat in mig på uddadimensionen 215/50-15. Fick höra per tfn att det bara fanns två kvar
men som tur är så fanns det 4 st 205/50-15 kvar som jag fick till 40% rabatt.
_________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
||||
hoppas att du bekräftad ordern, annars kommer dom till mig
_________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
|
dom ska inte sluta säljas, utan det är bara en höstrea hos dahlbäck för att göra plats på lagret samt fylla på bank-kontot.
jag funderar på att köpa det mesta som finns för att vara säker att ha däck hemma till våren. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
|
inside tips detta gäller alla däck
GT4-R det finns däck ta tex 215 45 17 80 däck på lager.men det går att få bättre pris...kanske _________________ Lexus is200 And GT4-R.ST205 www.GT4-R.com Håkan Aldemo innehar Racinglicens,Draglicens |
||||
|
Tyvärr finns inte RE540 i den dimension jag vill ha, nämligen 205/45 R16...
Funderar på om man ska kunna gå upp till 225/45 R16 på Kadetten eller om det blir helt overkill på den rackaren (306kg vikt per framhjul, ~ 160kg/bakhjul samt ~ 170 hk). I hjulhusen tror jag de får plats iaf, annars får jag fixa så de gör det.
Nån som är duktig på sånt här och har något svar på frågan samt kanske nån som vet om de finns några såna däck kvar hos Dahlbäck eller om herr Bisting har köpt alla...?
_________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus |
||||
|
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
Kom två 205/50 till mig med DHL idag. Så nu är man redo för nästa år
|
||||
|
Jag har just hämtat däcken. De doftar så gott så jag funderar på att ha ett i vardagsbilen, ett i vardagsrummet, ett i sovrummet och ett på kontoret tills i vår.
_________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
||||
|
Klammer i däck?
Blev 480kr för mig till Luleå, 4st. Jag reagerade över att det satt ett gäng 10mm häftklammer i däcken för att hålla fraktsedlarna... Är det brukligt att göra så? Misstänker det men jag hade inte satt fast på det sättet!
Mvh/ Danne _________________ XC70 D4-14 911 -75 DR650 Dakar Daniel Lundh PCS 8905 |
||||
![]() |
Däck för banåka
|
1, 2 >> 3217 besök totalt |