| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Kullen från ovan
|
2062 besök totalt |
|
Kullen från ovan
Jag vet att det lagts upp bilder tidigare ur fågelperspektiv, men det skadar ju inte med en till Solen försvann tyvärr när det var dags för kompisen att lyfta.
_________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
|
Bilder från ovan på Kullen lurar ögat... banan ser så ruggigt platt ut...men det vet vi alla att den inte är.
//Fredrik - längtar tillbaka till ett varmt och soldränkt kullen med Kadetten i toppform _________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus |
||
Jepp, jag längtar också dit
Detta har älts många gånger tidigare men jag säger det igen iallafall: kurvan under bron efter start/mål-rakan
hoppas bara jag inte är arbetslös tills nästa sommar
_________________ /// Mvh Ferenc Papp |
||
|
Nu har jag bilden i min mailbox i 1800x1200 517kB. Om det är fler som vill ha den så kanske jag kan maila den till Magnus så han kan lägga upp den någonstans. Vi avvaktar hans kommentar tycker jag.
||
|
Skulle gärna ta en bild till brevet@tiscali.se om det går bra Nisse
_________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||
|
Jag sitter än så länge bara på ett svettigt 56k modem så jag avvaktar tills imorgon för att se om det är fler som vill ha den. Då behöver jag ju bara skicka den en gång.
Frazze, jag fick ditt PM så du får den också i morgon.
||
_________________ Magnus Thomé
|
||
Håller med! Avsnittet från depån till strax efter bron är enda delen av banan där jag haft i 4an på omegan. Resten av varvet går på 3an...
_________________ Anders Karlsson Opel Commodore GS/E -77 |
||
|
_________________ Magnus Thomé
|
||
|
Det är värst vad den ser platt ut även i hög upplösning.
Det hade varit kul om de gjort gokart-banan till en liten kopia av den stora banan, nu är den lik till vissa delar. _________________ Joakim Winkler Miata -91, 300ZX -91, Laguna Coupé -09 |
||
Som någon sa tidigare, det är lite mer kuperat där än vad det ser ut på fotot. _________________ /// Mvh Ferenc Papp |
||
Bara att printa ut och hänga på väggen Längtar redan till nästa sommar och mycket
_________________ --VVTS-- |
||
![]() |
Bilder o videos
Kullen från ovan
|
2062 besök totalt |