Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 79, 80, 81 15 besök senaste veckan (223165 totalt) |
Re:
Har bokat och betalt de tre slalomdatumen som finns ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
Re:
Svansmotor - kräver den verkligen 2 veckor för att genomgå en service? Det är ju längre tid än Store Blå krävde med sin V12a...? ![]() _________________ Lars H Bamsefar kan vara närmare än du tror.... |
||||||
Förutom storservicen och byte framruta (som har en spricka) som nog är klar denna vecka så hade Magnus som säljer bilen ett redan bokat extra besök hos mapparen i slutet på nästa vecka. Sen gick försäljningen snabbare än han tänkt sig
![]() Lägger upp en tråd om bilen senare i veckan men här ett smakprov ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
|
||||||
Grattis! 996GT3CS är en fantastisk bil på alla sätt, du kommer inte bli besviken.
Saknar min gamle. _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||||
Re:
Misstänker att man får köra slalom med aningen annat tänk med bakmotor. De som är sjukt snabba i slalom med dom verkar använda vikten där bak som ett plus i "verktyget" de har. Ska bli skitkul att utforska ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Yes! Ang svansmotor så vill jag påstå att 996:an och nyare inte är jämförbar med någon av de äldre svansmotorporscharna utan är i mitt tycke mycket välbalanserade på greppgränsen. _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||||
Re:
![]() Lazzat Bromma - också "forntid", 2005-09-24, 18 (!) år sen Bilden är är en skärmdump från bilder jag tog och ligger på min "historiska" Monza-sida. Länken till denna sida inklusive små filmer i .mpeg format Jag postade resten av bilder, filmer och bilarna i Eftersnacks-delen "2005-09-24 Lazzat RS-Challenge Final" ![]() https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=1740033#1740033 (eller direkt till min sida) https://lanechoice.net/RACE/2005/RS5/ _________________ Pelle Lönnborg Chevrolet Monza 1975 ![]() |
||||||
Re:
Ser fram mot din film Magnus, med nya "Röda Dundret"! _________________ Lars H Bamsefar kan vara närmare än du tror.... |
||||||
Re:
Det går nog att ordna feta vita sidenband och enorm rosett (om nån hade orkat) ![]() |
||||||
Re:
![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
_________________ Tord Ringenha11 |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 79, 80, 81 15 besök senaste veckan (223165 totalt) |