| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Bailey 917 kaross . Såld.
|
1076 besök totalt |
|
Komplett ny kaross med front, komplett med lyktpottor och luftintag klara. Framhuv och dörrar, trösklar och bakre innerskärmar med bagageutrymme finns också. Allt komplett enligt ovan , till salu för 99 tusen sek. Såld 22/7-23 .
_________________ Hazze Lindholm |
||||
|
Re:
Rörhög med stötstångsfjädring i rätt mått dräller det inte av. |
||||
|
Re:
Helt rätt Niklas, chassi var en helt felaktig term. Jag tänkte mer som grundpaket, motor, växellåda, el. Det finns en del byggen med Boxsterprylar som bas. _________________ Anders F@lk 993 C2 En helt ovanlig 944 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||||
|
Finns (eller fanns lite beroende på) mera saker för den som är intresserad om man tittar på förra annonsen:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=123162 _________________ Lars H Bamsefar kan vara närmare än du tror.... |
||||
|
Fälgarna är sålda och det som finns är i denna annons.
Det jag har är allt i glasfiber som behövs. Lämplig drivlina är många, men min uppfattning är en luft/oljekyld porsche sexa med 915 låda, är den enklaste. Att vattenkyla en drivlina i denna kaross blir värre då det inte finns tillräckligt med plats för luft till kylarna. Chassimässigt, rör konstruktion med a-armar och coilover dämpare. Har sett kombos med Audi R8 motor och låda, Ls7 med Ricardo låda, Bmw v12 med 915 låda. Som tidigare byggtrådar på rejsa, boxster motor och låda är inte helt fel, om man kan lösa kylningen. _________________ Hazze Lindholm |
||||
![]() |
SÄLJES
|
1076 besök totalt |