| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Däck för banåka
Säljes R-däck
|
<< 1, 2 4124 besök totalt |
Hej oskar. Du får maila mig på info@motron.se, och berätta vad du behöver.
_________________ Mikael Olsson |
||||||
följdes av:
och sen dök det svårtolkade inlägget upp i en annan tråd:
"förmedlas"?
Trots att du är väl medveten om reglerna för forumet och ändå fortsatter att göra reklam för din verksamhet i den här tråden genom att bumpa upp den och fortsätta skriva i den om hur man når dig för priser osv. PLUS det här lite lattjo forumlerade inlägget https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Du är härmed den första i Rejsas historia som får sitt konto avstängt >
Det är VÄLDIGT lätt att få ett okej att lägga upp företagsreklam här på rejsa i köp & säljforumet. Jag säger aldrig nej om det finns en koppling till det vi pysslar med här. Men jag vill att man frågar först. Och om man missar det och blir påmind om att man missat det så begär jag att man inte är otrevlig. Är man otrevlig i det läget så får man ett garanterat nej. Sälja annonsplats på Rejsa gör jag inte öht. Inte än iaf. om du har lust att visa att du kan agera på ett vuxet sätt och följa de ganska enkla reglerna i min soffa (du kan maila mig) så öppnar jag ditt konto igen. PS: observera att jag inte tagit bort något telefonnummer, web- eller emailadress till dig här från sidan. _________________ Magnus Thomé
|
||||||
![]() |
Däck för banåka
Säljes R-däck
|
<< 1, 2 4124 besök totalt |