Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
639 besök totalt |
Ran into problems sending Mail.....?
Fick det här meddelandet när jag skulle posta: Ran into problems sending Mail. Response: 501 5.5.4 Invalid Address Klickade på bakåtknappen och provade igen då stod det att jag var tvungen att vänta lite innan jag postade igen, då visade sig att meddelandet hade postats trots meddelandet. Har hänt, för min del är det inte så störande men jag tänkte att det kanske var nåt du ville veta... ![]() |
Det hände bara en gång?
Jag har fått tips om ändringar i hur emailen sänds ut så att inte hotmail och andra med spamfilter inte får sina mail. Allt är inte helt uppenbart i koden för forumet typ... om någon fortfarande ser detta fel så tjoa till är ni jättesnälla! _________________ ![]() |
fick detta nu också, är alltså när man postar vanligt som de blir så, Andrew fick de också i tråden om Währers Skyline (samma tråd som jag skrev i när jag fick det).
EDIT: När jag skrev detta medelande så blev de inte så _________________ /Andreas Karlsson Camaro V8TC |
Sorry ifall jag var otydlig, såg först nu att det kanske var lite svårbegripligt...
![]() Det kommer alltså upp en sida efter att man tryckt på 'Skicka' där detta meddelandet står. Om man då trycker på 'Allmänt banåka forum!' bland de övre genvägarna (Forumlista -> Allmänt Banåka forum -> Svara på ämne) och trycker på tråden som man ville posta i så finns meddelandet där. Hoppas det blev mer lättbegripligt nu... ![]() |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
639 besök totalt |