| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW E46 330IX Turbo i behov av kärlek
|
505 besök totalt |
|
Strax innan semestern impulsköpte jag ytterligare en BMW. Denna gång en E46 330IX från 2002 som dessutom har begåvats med turbo. Mätarn står på 27k mil om jag minns rätt. Tidigare ägaren har ägt den sen 2016 och har under sin tid gjord modifieringarna. Bilen ska enligt utsago även besökt ringen flertalet gånger. Bilen är dock inte helt kry, den går att starta och köra men kompressionsprov visar på att det är något trubbel med en av cylindrarna. Utöver motorproblemen så är det ingen skönhet, rosten har tagit rätt så hårt på den tyvärr. Sedan verkar inte instrumenthuset funka som det ska.. och något verkar dra tjuvström... Komplett specifikation har jag inte på bilen, personen jag köpte den av hade fått hjälp med det mesta och hade inte koll på detaljerna. Det jag vet dock: - M54B30 - Maxxecu V1 - K-sport coilovers - 18" Hjul med skapliga däck - Helskinn Planen var att göra i ordning och köra på is och leka lite med men tiden finns inte och det börjar bli fullt på lilla villa tomten... Bör sägas att bilen är väldigt lättstartat och motorbygget och kabelstam ger ett gott intryck (om än skitigt och tråkigt) PRIS: 25 000 SEK BVSA Mig når ni på enklast på: nollsjunoll2 188 537
_________________ Tobias Flemgå'rd |
![]() |
SÄLJES
|
505 besök totalt |