Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
730 besök totalt |
Fina bilder
![]() Kadetten längst till höger väger 840 kilo och har 260 hästar, kör 49-tider, alla Oplarna tillhör samma familj, mycket trevliga och lättpratade. Lasses Ford Falcon är en favorit, hade gärna haft en sådan, 1040 kilo och en pigg 289:a under huven, kör 55,xx tider _________________ Janne Josefsson Porsche 911 SC 1982 Ford Mustang HT 1965 BMW F11 520D bruksis IPteknik Väst AB SVKG 55 |
||
synd att jag missade dig Johan, jag och Chris var där med barnen.
ses vi på söndag? /C _________________ Carl Josefsson Porsche Cayman S 2011 Mazda MX-5 2002 - Såld https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=1763213#1763213 |
||
Kört en del mot Kadetter ute i Europa på diverse tävlingar i historisk racing. Går som tusan och bra väghållning. Man får ta i rejält för att kunna slå dem. Fin vikt/effekt på den bilen längst till höger. ![]() _________________ John Carlsson ________________________ Porsche 996 GT3 Cup 2004 |
||
Härligt ljud i maskinen Mikael verkar vara riktigt gott planterad, kommer bli riktigt konkurenskraftig med några fler varv bakom ratten ![]() tack även för första parketts vyn på mina tvivelaktiga spårval. Skruvade bort mig fullständigt i setup och den var fruktansvärd i instyrningen. Lär granska denna filmen fler gången för att lära mig något ifrån det ![]() _________________ Robert Paulsson Ford Capri 3100 RS Ford Sierra M50B25T DRIFT! |
||
Jag var helt säker på att jag hade fler med den underbara Sonetten, men bara en som lämpar sig här tydligen. Får väl slänga med en Alfa på tvären också.
![]() ![]() _________________ Stillastående: Porsche 928 "927'an" Också stillastående: JVD Shrike 62 /Johan Jaurelius |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
730 besök totalt |