| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLDA: Honda CRX originalstolar i kanonskick
|
2 besök senaste veckan (302 totalt) |
|
2 st originalsäten till Honda CRX 1988-1991 i mycket bra skick till salu. Inkl skenor. Har dessutom sätesvärme...! Skicket skulle jag beskriva som 9/10 för 30+ år gamla sportstolar även om spår av användning finns. Kika på bilderna! Tyget är helt och fint på båda med aningen mer slitage på förarstolen. Inga spruckna sömmar. På förarsätet är vänster sidobolster inte särskilt nött. Stoppningen och ramarna känns hela och stabila. Fällningsmekanism och skenor funkar felfritt. Det svarta tyget upplevs som jämnt i färgen IRL, bilderna kan uppfattas som lite flammiga. Kända blemmor: 1 väldigt litet hål på passagerarstolens sidobolster, se bild. På baksidorna finns 2 st små revor per stol, se bilder. Inget man fastnar med blicken på, särskilt inte monterat i bil. Jag har dammsugit och torkat av dem inför fotona, men har inte ångtvättat dem el dyl då det inte var nödvändigt för att få dem att se vettiga ut. Luktar inte möglig gammal källare heller. Pris :- eller motiverat bud. Välkomna att kika på dem i Malmö. Skickas ej pga fraktkrångel (om du kastar ordentligt med pengar på mig kanske jag ändrar mig).
_________________ Filip Norén, Malmö | Mazda Miata NA | BMW 330Ci Cab E46 | Volvo V70N -06, men den pratar vi inte om... |
![]() |
SÄLJES
|
2 besök senaste veckan (302 totalt) |