Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 4200 besök totalt |
Hyra Tullinge?
Tro nu inte att jag ska börja arrangera banträffar för det tänker jag inte ;-) Men vi snackade ju om att ev. bara ha en enkel "träninsgsdag" med lite slalom. Och sen undrar jag allmänt hur det är att hyra Tullinge en dag? Jag har för mig att man under vissa förutsättningar (utbildning ???) kan slippa betela moms. Och att man kan hyra halvdag väldigt billigt speciellt tidigt på våren. Och att halvdag kan vara en bra bit in på e.m. iaf eventuellt.... Som sagt, någon som vet? Mitt minne sviker mig.... _________________ ![]() |
||||
Jag tar reda på fakta i nästa vecka och rapporterar sedan. Är det ok att
nämna rejsa.nu magnus? om det nu blir av behöver jag hjälp att greja allt. Jag är positiv till detta om vi löser uppgiften tillsammans, tänker inte springa runt med konor hela dagen utan vill köra. Kan man sätta en maxgräns på antalet deltagare? Vore snopet om det kom 3000 bilar. janne nagy _________________ ![]() Jan Nagy |
||||
om vi gör något så känner jag INTE för att vi gör något stort utan ser då gärna att vi begränsar antalet bilar ganska hårt (tyvärr!). Det blir annars en hel del jobb att få allt o rulla smidigt hela dagen....
Det vore ju skitskoj med "riktiga" arrangemang osså men det ligger utanför vad jag vill, orkar och tänker göra. Jag vill köra! och hjälper gärna till. Men arrangerar, nepp. ![]() _________________ ![]() |
||||
Buskul, jag ställer upp som funktionär om ALLA gör det.
Självklart vill jag också kör, vem vill inte det? Vem vill igentligen bara arranskera?, inte många. Men drar man upp regler hur det skall funka innan och vem/vilka som gör vad och när brukare det inte bli några problem. _________________ Johan Sjölinder |
||||
Ja hjälper gärna till om jag får vara med och slita på asfalten också
![]() ![]() Jag bor ju bara 5min från F18 _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||
kommer naturligtvis
och ställer gärna upp som instruktör för Fwd klassen om jag behövs Kanske att det finns någon som behöver lite hjälp med vägledning. ![]() ![]() _________________ Björn "nalle" Nordman /F/I/A/T/ Punto GT/ Lancia Delta Integrale Liten bil med massa attityd!!! www.teamunoracing.net |
||||
Skulle vara kul!
Är det inte dyrt o hyra Tullinge? Vad fins det för alternativ? Det som dyker upp i mitt huvud är Björkvik, de var inte så dyra förra året. Har försökt att få lite prisuppgifter av dom för i år men ej fått nått svar ännu!? Brinner det i knutarna? När vill vi köra? fredde _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||
Malmby vore väl ett tänkbart alternativ? ![]() mvh |
||||
Allt som har asfalt till lågt pris är väll bra
![]() Med tanke på att det är tänkt som en "liten" träff så är det väll bra om inte banhyran springer iväg!? ![]() MVH Fredrik _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||
När den här tråden dök upp, så skickade jag en förfrågan till Hobbe, som var träffansvarig på TXM-träffen i januari, och frågade om vad det kostar att hyra Malmby och hur dom ställer sig till att låna ut andra änden av flygfältet till oss en stund vid deras nästa träff på Malmby. Jag har tyvärr inte fått något svar ännu. Januariträffen kostade bara 50:- för TXM-medlemmar och 100:- för oss andra som var där! ![]() Jag vet att TXM-gänget hyrt Malmby fler ggr under våren/försommaren. Det tycker jag borde vara ett intressant alternativ! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
yes.. strax utanför åt stockholmshållet/mariefred.. |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 4200 besök totalt |