| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Däck till släpvagn 155/80R13C ***SÅLDA***
|
554 besök totalt |
|
Kenda K209 kargotrail 3G 84N, godkända för 500kg Rullat 2 somrar, max 1000mil Mäter ca 4mm mönsterdjup, nya mäter dessa däcken 5,5mm enligt leverantören. tillverkade 2019 1500kr för alla 4?
_________________ Lars Hultman Roines.se - Säljer Yokohama däck, både för gata och bana. |
||
|
Däck till släpkärra
Jag bjuder 750:- för däcken dom är ju dock 5 år gamla! / Rogge O733-2OO OO2 |
||
|
Re: Däck till släpkärra
Om vi möts på 1000kr så har vi en deal
Vagnen plockades ut ny våren 2022 med dessa däcken på. De har således endast rullat 2 somrar. Jag jobbar inom däcksbranchen och praxis är att åldrings processen påbörjas inte förens däcken tas i bruk. _________________ Lars Hultman Roines.se - Säljer Yokohama däck, både för gata och bana. |
||
|
Halloj!
Nja gummi åldras ju även när det ligger iof. Men eftersom jag egentligen bara behöver 3 st 2 på släpet och en till reservhjulet. Släpet är från 1976 så jag vill inte lägg mer. För sen skall det läggas om och balanseras också. / Rogge |
||
|
Re:
Ok, om du kommer in med hjulen så kan jag lägga om dom åt dig kostnadsfritt. Jag finns i Stockholm City. _________________ Lars Hultman Roines.se - Säljer Yokohama däck, både för gata och bana. |
||
|
Gokväll.
Ursäkta sent svar, jag kan åka in till City. När passar det och vart? 1000:- inkl. mont & balans. De kör vi på! / Rogge |
||
|
Re:
Har skickat PM _________________ Lars Hultman Roines.se - Säljer Yokohama däck, både för gata och bana. |
||
|
|
||
|
Re:
Ok, topp! Nu på Fredag har vi dock Kick-off med Jobbet på eftermiddagen, men innan 15 ca ska gå bra. _________________ Lars Hultman Roines.se - Säljer Yokohama däck, både för gata och bana. |
||
|
|
||
![]() |
SÄLJES
|
554 besök totalt |