| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Snälla Gemballa...varför?
|
1745 besök totalt |
|
_________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||
|
Varför ska man slänga in en tv i baksätet? Antingen glor man på tv hemma i soffan eller så kör man bil. Skulle vara om man har ungar.... Men har man råd med en sån bil kanske man prioriterat bort barn?
Såg ett program på MTV som hette nåt i stil med "pimp my car", där slängde dom in tv-skärmar precis överallt i den bilen
_________________ Svante Hoberg No turbos , no superchargers, just pure petrolhead heaven!!! |
||
|
Ha ha....nu läste jag inte länken om vad den har för utrustning inne.....men utsidan var ju en klar förbättring gentemot orginalet......den behövde en lite råare uppsyn ; )
Eller som Top Gear sa "If we send it down to about 10000 meters in the ocean...does it come back up as a 911?" _________________ Ascona_A |
||
|
Just det...angående "Pimp my ride" det är rättkul att se på ibland....förutom att jag inte hade valt så många skärmar och "skit"....vore kul att köra till typ West coast custom med en bil.
och när dom frågar vad dom skall göra så säger men.......Tja...ni kan ju strippa den från allt som väger...gärna hålborra lite...sätta in en bur och en ordentlig stol ha ha ; ) Dom hade nog inte trott man var klok he he. _________________ Ascona_A |
||
|
Jag tycker den ser fräck ut. Förutom när man ser den rätt ifrån sidan. Jag kan oftast inte se vad det är jag tycker är fult på en bil eller hur man skulle kunna rätta till det. Men just i det här fallet efter mycket grubblande har jag kommit fram till både fram och bakrutan lutar för mycket. Man skulle ta och vinkla upp dem lite så att bilen blir mer kubformad. Gjorde dem det skulle det nog i mitt tycke bli en av de häftigaste suvvarna på marknaden.
Angående Tv-skärmarna så tycker jag bara det är positivt. Tänk om man är ute i skogen på en liten picknick. Och helt plötsligt så börjar det spöregna och åska och ha sig. Då kan man krypa in i bilen och sätta sig och mysa med en trevlig film istället. Eller lite bilspel... Beroende på de övriga picknick deltagarnas bilintresse. Sen när solen tittar fram igen så är det bara till att gå ut och sätta sig igen. _________________ Rickard Olsson |
||
|
En höööööööög bil med viss längtan efter terrängkörning, på det har de skickat feta fälgar med lååååg profil på däcken. Varför sänkte de inte chassit typ 15-20 cm så att den skulle gå bättre på bana?
Stackars Poåssse! _________________ Bert-Åke Blennow Fordonspark: Mazda RX-7 -85. Nissan Primera med brölarfilter, slirande koppling, kass synkring på tvåan och klena drivaxlar. |
||
Början på en ond cirkel kanske. Folk är rädda för att växthus effekten ska smälta polarisarna så de köper bilar med hög markfri gång. Men dessa bilar drar ännu mer bensin så isarna smälter ännu mer och då måse folk köpa ännu högre bilar... Eller så tänker dem att de kanske ska åka ut i skogen nån gång. Och då kan det ju vara bra med en suv... Så det är en slags ifall ifall bil
_________________ Rickard Olsson |
||
|
ska man trimma bilar som klarar vägbulor så tycker jag det här är mer rätt:
med en sån här kör man lämpligast vid sidan av banan för att snabbt komma ut till 'gravel-trappen'. Sen kan man bogsera ut bilar med lägre tyngpunkt som fastnat. Har man en öken i närheten kan man ställa koner,...blir svårslagen där ...
..får köra till dagis 2ggr/morgon om man har >1barn jolly good
![]() |
Bilder o videos
Snälla Gemballa...varför?
|
1745 besök totalt |