Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (975 totalt) |
Jo, Eifel-dimman ska väl skingras först. Bra med säkerhetstänk. Men det kommer att bli ett intensivt "sprintrace" över 4-5 timmar med tillfixade vagnar och pigga piloter. Not. _________________ Tony Jonsson Grace, Space and Pace. |
||||
Detta är fan pinsamt! 7,5h rejs å sen hem å sova sött
![]() Om värdseliten av förare i långlopp samlas, tror man inte då att de klarar av att hantera regn å dimma?? Kan bara återskapa 24h 2000 tror jag, vårt tält höll inte ens tätt tätt p.g.a monsunregn! De rann bäckar över banan, men fanns det ens en gulflagg?? Nääää. Det dånade en V10 viper runt hela natten utan problem. Det är väll just detta som gör 24h speciellt, de som inte pallar att köra i ALLA typer av väder: kör in i depån å gnäll ![]() kommer inte se slutet för att de är så dåligt gjort ![]() _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||
Nu rullar det iaf i 20min (?) tempo, så fem varv bakom safety blir väl en dryg timme, sen är det ju nära sluttid oavsett.
Det kan inte vara skoj att vara funkis på de delar som befinner sig i molnen med kraftigt varierande sikt. |
||||
|
||||
|
||||
Det nämndes på den sändningen jag kollade på den förmodligen viktigaste anledningen till Rött och inte grönt på slutet. som ju är en självklarhet för många, att det krävs visuell kontakt från postering till postering hela varvet runt. De har ingen central styrning av posteringar, utan old-school visuellt.
|
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (975 totalt) |