Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
1 besök senaste veckan (283 totalt) |
2024-05-04 SMC 1 SYAB Kalmar
Alla årets deltävlingar av smålandscupen kommer att köras på SYAB i Kalmar, och för en månad sen gick första deltävlingen av stapeln. Jag var upptagen med en Cars and coffee på morgonen, så jag kom en timme sent och var sen social ett bra tag. Så många av de 31 startande syns bara lite i bakgrunden på mina bilder... Men här är i alla fall några för att väcka intresset för nästa tävling som nu är mindre än 14 dagar bort... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Re:
Som vanligt gjorde jag en översikt av alla körda tider, men det är alltså inte enbart de 3 tävlingsåken för SMC1 ![]() _________________ Bengt Gson Nilsson GR Yaris -21 ...gottgry 924S -86 ...pcsr #924 911 -74 ...gul @lagteknik på instagram |
||
Som vanligt tack för fina bilder P.P.
![]() Bra att det var en lättkörd bana på första körningen för året, och det var en riktigt bra bana utan konstiga orytmiska stoppklossar någonstans ![]() Kul att det var några utsocknes förare som dök upp också ![]() Här är ett åk inifrån min finbil, det går riktigt fint för att vara 50 år ![]() _________________ Bengt Gson Nilsson GR Yaris -21 ...gottgry 924S -86 ...pcsr #924 911 -74 ...gul @lagteknik på instagram |
||
Kul med film! Går och låter fint den gula.
Banläggningen verkar återigen ha varit grym, vilken dragracestart! Synd att jag hade annat inbokat, men något tillfälle ska jag försöka pricka senare under säsongen. _________________ ![]() Porsche Cayman S "3400 RT" -09 Grocery Getter: Mercedes C220D T 4Matic -20 |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
1 besök senaste veckan (283 totalt) |