Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2024-06-(27-29): "King of Mantorp" + Testdag (Med publik)
2 besök senaste veckan (815 totalt)
TAnu.se
Sodertalje
Här sen Apr 2014

Trådstartare
2024-06-(27-29): "King of Mantorp" + Testdag (Me

Välkomna till Mantorp Park helgen 27 juni - 29 juni (tor - lör), ett Time Attack & Testdags-event med norra Europas mest prestigefyllda tävling för varvtids-fanatiker:
"King of Mantorp" 2024.

Nu tillbaka på en lördag igen med 105dB, med massa team från Finland, ny "ELECTRIC" klass och äntligen en BILUTSTÄLLNING = En höjdardag mitt i sommaren!

MER INFO & ANMÄLAN:
https://timeattacknu.se/boka-mantorp/

Du som inte har en bil klar eller bara vill titta, kanske även ställa ut din bil (pris till "Ten of the Best" in show) är varmt välkommen på lördagen och "main event".

Samtliga dagar går anmäla sig till och vi kör numera under SBF, så alla med enkel, nationell eller racinglicens behöver inte boka en tillfällig licens (som är enkel att ordna för +200:- om du inte kört förut).

Tor 27 juni: TA Testdag
Fre 28 juni: Seriedeltävling, öppen för alla anmäla sig till
Lör 29 juni: "King of Mantorp" 2024

REJSA SPECIAL - FRI GRILLMIDDAG TOR el. FRE KVÄLL:
Vi kör en liten specialare för er som aldrig kört hos oss, där vi tipsar om att boka något av de prispressade paketen för flera dagars körning... så bjuder vi på grillmiddag tor+fre.

Om du har frågor är det bara ställa dom här.

Linköping
Här sen Mar 2007

Nu är min fråga kanske mest intressant för publiken, men har ni ett preliminärt schema för lördagens körningar? Jag försöker komma på om det kommer gå att kombinera ett Mantorpsbesök med några andra bokade aktiviteter under dagen.

"But this car is full of my two least favorite things: rust and electrical issues." / _\_(ツ)_/_ Dork @ GRM Forum
Citera
TAnu.se
Sodertalje
Här sen Apr 2014

Trådstartare
Re:

Himlar skrev:
Nu är min fråga kanske mest intressant för publiken, men har ni ett preliminärt schema för lördagens körningar? Jag försöker komma på om det kommer gå att kombinera ett Mantorpsbesök med några andra bokade aktiviteter under dagen.

Hej. Vi jobbar på det just nu. Men körningarna håller på mellan 9.00 - 17.00.

Sodertalje
Här sen Apr 2014

Trådstartare

Får säga själva, vi hade en riktigt trevlig VOD ihop med esset Alx Danielsson, inför vår körning i helgen på Mantorp Park.

Lyssna och ta in en massa bra tips, även en detaljerad banförklaring av Alx själv.

Söderköping
Här sen Jun 2007

Re:

Har ni fått ihop nått schema ännu?

Försökte hitta när det började och detta inlägg är det ända jag lyckats hitta med lite info iaf.
Lite mer skulle jag önska att hitta enkelt när det är ett publikevent.

TAnu.se skrev:
Himlar skrev:

200sx rs13 - Mantorp 1:34.56 (2011) Sviestad 1:05.15 (2012)
Honda Civic Type-R - Mantorp 1:34.293 (2018) Sviestad 1:05.67 (2019)
Citera
Mumba
KISA
Här sen Aug 2009

Re:

NIzmo skrev:
Har ni fått ihop nått schema ännu?

Försökte hitta när det började och detta inlägg är det ända jag lyckats hitta med lite info iaf.
Lite mer skulle jag önska att hitta enkelt när det är ett publikevent.

TAnu.se skrev:
Himlar skrev:

Gå in på hemsidan sedan live.

TAnu.se
Sodertalje
Här sen Apr 2014

Trådstartare
Bra feedback! Slarvigt av oss, men good news är att ni hemsida kommer inför 2025 med vårt stora namnbyte och nya sätt tävla på. Allt gött på en gång kan man säga.

2024-06-(27-29): "King of Mantorp" + Testdag (Med publik)
2 besök senaste veckan (815 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande