Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2229 besök totalt |
Heldag köra Radical på Anderstorp ! ! ! !
En hel dag med att köra Radical på långa Anderstorp. Är det lite F1 feeling eller ![]() ![]() - 3 bilar fördelade på 9 personer - Föråkare första passet och sen bara om man vill - Inte massa teori så erfarenhet av banåka + racinglicens krävs - Inget datum satt men det blir en vardag - 5000 + moms per pers. - Man får betala ev. skador om man är ansvarig (känns bättre än 4000 för en halvdag på Sviestad...) Inget datum satt men det bästa vore i en månad såpass sent så att de som har banvana men ingen licens kan ta en innan det här och dessutom såpass sent så att chansen för bra väder är maximal (slutet på maj /början på juli kanske eller nåt???) Är du seriöst intresserad så anmäl intresse här nedan. (inte bindande på det här stadiet) ![]() _________________ ![]() |
||
Låter som ett ypperligt tillfälle att prova på en bil som är snabbare än min FF-Zetec.
Jag är absolut på. Vardag innebär ju att det inte krockar med andra tävlingsevenemang, och så behöver man inte gå till jobbet ![]() _________________ Lotus Exige S1 // Pontus Borg |
||
|
||
|
||
visst finns intresse. men jag vet inte om man är duktig nog att köra.
när kommer det mer info, typ om datum, anmälningsdatum betaliningsdatum osv osv. om det blir under sensommaren kanske det ekonomsiak har löst sig.. _________________ // Ludde R Ludde Rosten. Hellre Nürburgring än vigselring |
||
Dessa datum finns lediga:
15,23,24 apr 12,19,30 maj 2,16 jun 28,29 juli 1,4,25 aug 12,15,16,17 sep http://www.carlrydquist.com http://hem.passagen.se/calleman/radi Mitt förslag är att vi kör månd 19 Maj. Dags att anmäla sig "på riktigt" så vi kan boka detta med Carl Rydquist och teamet som arrangerar detta!!!!!!! Skriv ett svar härunder om ni är 100% på! -------------- Jag är 100% på ![]() Då har vi 1st spikad deltagare ![]() PS: Kostnaden faktureras som förarutbildning eller nåt... AFAIK. _________________ ![]() |
||
Anmälan Rekryt!
Jag anmäler mig "på riktigt" och tycker 19:e maj är bra, men att 16:e juni är bättre. ![]() mvh Daniel _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||
Faan...hade varit skitkul .....men är nog för riskfyllt för mig.
Pär Hylander: Vet du om det är nån körning på Anderstorp (liknande dom du var på förra året) så man kan "rosta av" ordentligt?? _________________ /Fredrik Stjernlöf (Svensson) |
||
Vet inget än, men jag kollar med Jonas nu snart hur dom tänker sig det hela! Info för övriga så var det ett gäng från Halmstad som hyrde en vardagkväll kl 17-20 ett par gånger. Mycket enkelt arrangemang med lite Pay&drive-stuk över det. Mycket körtid. Tror något av dom kvällarna var med i förra årets banåka-kalender _________________ Pär Hylander |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2229 besök totalt |