Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
7 besök senaste veckan (917 totalt) |
ford capri revivel
läste det skulle bli en revivel ford capri, o som den ford capri fan jag är så blev det juhu den ska jag ha så fram för mej något i stil med den nya camaro tills jag så möget, vilket jä--- bluff det ju en explorer dom kallar för capri riktigt lågt av ford, lika illa som mustang suv'n båda ser för jävliga ut o har inget med deras namn att göra dom har min själ ingen skam i livet... pjöj.... ![]() _________________ henrik nielsen |
||
Motorhuv och d-stolpen har design-cues från gamla mk1 Capri. Plus färgen då.
Jag tycker den ser OK ut jämfört med mycket annat mög från Asien. Påstås att den byggs på Volkswagens MEB plattform... _________________ Tony Jonsson Grace, Space and Pace. |
||
Re:
Det är ungefär lika mycket gemensamt som Volvo 1800 ES och 480 ES hade. _________________ Thomas Alsterfalk BMWCS # 04660 |
||
Ford har ju gjort så lääänge. Nog för att Galaxie och Galaxy har olika stavningar men ganska tydligt var namn inspirationen kommer ifrån
![]() _________________ I garaget: Kadett C -76 V8. Livstids projektet. Audi V8 -91 med RS4 drivlina. https://www.instagram.com/retro_motorsports_garage/ Regards, Johan Eriksson. |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
7 besök senaste veckan (917 totalt) |