Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
28 besök senaste veckan (491 totalt) |
Tusen tack alla rejsaianer som var med igår på Gelleråsen och vågade trotsa de motstridiga värleksrapporter som gick att frambringa
![]() Vi räknade ihop 21 fordon på banan under dagen varav 11 här från rejsa ![]() Inledande lite duggregn innan det vid lunch hade torkat upp och solen kom fram vilket gav mååååga varv i torrt. Klanderfritt ute på banan och bara glada miner, alltid lika kul som som arrangör ![]() Tack till Magnus Thomé som dyker upp som gubben i lådan med sprudlande entusiasm, visar spårval och erbjuder medåkning samt går ett varv i depån och pratar bil och annat innan han åker hem med ett leende ![]() Brandt Bil som är en av Ford Club Swedens samarbetspartners hade med sig bla en Mustang Dark Horse som vi hoppas blir ett vanligt inslag på trackdaysen i Sverige. Äntligen en konkurenskraftig Ford på banan sa vissa ![]() Och till sist hoppas jag ni tyckte att det var väl spenderade kronor kontra bantid, föreningslivet när det är som bäst ![]() Snyggt kört! På återseende ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det var länge sen jag körde så många varv på en banträff
![]() ![]() ![]() Superkul att åka med några varv i Mustang Dark Horse (skrev lite kort om det i min biltråd också) Imponerande bil! _________________ ![]() |
||
Mest varv per krona har blivit lite av vårtat signum ![]() Kul att höra om Dark Horse, för en annan fordnörd som mig själv är det bra ![]() |
||
Imponerande ![]() |
||
Tack själv. RS3an pinnade på bra på bananoch var ett nöje att se från huvudposteringen ![]() |
||
Tack för ett trevligt arrangemang! Vi hade ganska tur med vädret också med tanke på hur det såg ut tidigare under veckan.
![]() _________________ André Westersund BMW M2 LCI -18 BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
||
Tack själv och kul att det blev en kanondag! Den portionen tur tror jag räddade mycket så till nästa år får vi hitta nått sätt nå vädergudarna i god tid innan så vi fyller körpassen ![]() |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
28 besök senaste veckan (491 totalt) |