Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2024-07-14 FORD CLUB SWEDEN's banträff på Gelleråsen Arena, söndagen den 14:e juli!
28 besök senaste veckan (491 totalt)
davve d
Norrtälje
Här sen Apr 2009

Trådstartare
Tusen tack alla rejsaianer som var med igår på Gelleråsen och vågade trotsa de motstridiga värleksrapporter som gick att frambringa

Vi räknade ihop 21 fordon på banan under dagen varav 11 här från rejsa

Inledande lite duggregn innan det vid lunch hade torkat upp och solen kom fram vilket gav mååååga varv i torrt.

Klanderfritt ute på banan och bara glada miner, alltid lika kul som som arrangör thumbs up

Tack till Magnus Thomé som dyker upp som gubben i lådan med sprudlande entusiasm, visar spårval och erbjuder medåkning samt går ett varv i depån och pratar bil och annat innan han åker hem med ett leende

Brandt Bil som är en av Ford Club Swedens samarbetspartners hade med sig bla en Mustang Dark Horse som vi hoppas blir ett vanligt inslag på trackdaysen i Sverige. Äntligen en konkurenskraftig Ford på banan sa vissa

Och till sist hoppas jag ni tyckte att det var väl spenderade kronor kontra bantid, föreningslivet när det är som bäst

Snyggt kört!

På återseende

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Det var länge sen jag körde så många varv på en banträff

Superkul att åka med några varv i Mustang Dark Horse (skrev lite kort om det i min biltråd också) Imponerande bil!

Norrtälje
Här sen Apr 2009

Trådstartare
Magnus Thomé skrev:
Det var länge sen jag körde så många varv på en banträff

Superkul att åka med några varv i Mustang Dark Horse (skrev lite kort om det i min biltråd också) Imponerande bil!

Mest varv per krona har blivit lite av vårtat signum

Kul att höra om Dark Horse, för en annan fordnörd som mig själv är det bra

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

La den här bilden i min tråd också, är från youtubekanalen Throttle House som jag gillar

Oj liksom!

Linköping
Här sen Jul 2017

Kan bara tacka för en mycket trevlig och välorganiserad bankörning!
Perfekt att få öva på körning i regn på förmiddagen och sen torrt efter lunchen.
Fina bilder också

Norrtälje
Här sen Apr 2009

Trådstartare
Magnus Thomé skrev:
La den här bilden i min tråd också, är från youtubekanalen Throttle House som jag gillar

Oj liksom!

Imponerande thumbs up Då tog ingenjörerna hos Ford ett bra beslut 2015 när det var dags att lämna den stela bakaxeln bakom sig även om de fuskade lite kring millennieskiftet på några SVT Cobror. Spännande att se utfallet.

Norrtälje
Här sen Apr 2009

Trådstartare
Snömannen skrev:
Kan bara tacka för en mycket trevlig och välorganiserad bankörning!
Perfekt att få öva på körning i regn på förmiddagen och sen torrt efter lunchen.
Fina bilder också

Tack själv. RS3an pinnade på bra på bananoch var ett nöje att se från huvudposteringen

Hallstahammar
Här sen Jul 2011

Tack för ett trevligt arrangemang! Vi hade ganska tur med vädret också med tanke på hur det såg ut tidigare under veckan.

BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
Citera
davve d
Norrtälje
Här sen Apr 2009

Trådstartare
Westersund skrev:
Tack för ett trevligt arrangemang! Vi hade ganska tur med vädret också med tanke på hur det såg ut tidigare under veckan.

Tack själv och kul att det blev en kanondag!

Den portionen tur tror jag räddade mycket så till nästa år får vi hitta nått sätt nå vädergudarna i god tid innan så vi fyller körpassen

2024-07-14 FORD CLUB SWEDEN's banträff på Gelleråsen Arena, söndagen den 14:e juli!
28 besök senaste veckan (491 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande